HARIKA !!!! Viking Informatics Program Paketi S60 3&5 th N97 + 5800 + Generatör

Sponsorlu Bağlantılar

Cengizt

Cengizt

Üye
    Konu Sahibi
HARIKA !!!! Viking Informatics Program Paketi S60 3&5 th N97 + 5800 + Generatör
Viking Informatics All Products SymbianOS9.X Signed + Generatör

Arkadaslar Programmlar Fulldür... Icinde Generatör bulunur.. Kendinize Sifre yapin Yükleyin...

Zertifika Sorunu yoktur..




Products Information:

AnchorAlert 1.00 - S60 3 th
AnchorAlert checks how far your vessel has drifted from its anchor point and sounds an alarm when the value exceeds the specified distance.
CellPos 1.50 - S60 3 ve 5 th
CellPos records the position of GSM/WCDMA network cells automatically using an internal or Bluetooth-capable GPS receiver
DVDPlayer 1.26 - S60 3 th
Fullscreen playback of DivX/XviD AVI movies, e.g. ripped from your DVD movie.
GPSMap 2.50 - S60 3 th
GPSMap displays your position on user-uploaded maps
Locator 2.20 - S60 3 th
Sends position information via Internet to a webserver, useful for tracking people or vehicles.
Mp3Player 3.62 - S60 3 th
Ultimate media player for listening to music, podcasts, audio books, supporting skins, bookmarks and much more
WifiRadar 1.00 - S60 3 ve 5 th
Helps you find and connect to available wireless access points

Burdan daha Cok bilgi:





Tesekkür Buttonuna Basmayi unutmayin. :aha:
Tesekkür Buttonuna Basmayi unutmayin. :aha:
Tesekkür Buttonuna Basmayi unutmayin. :aha:
Tesekkür Buttonuna Basmayi unutmayin. :aha:
 

Ekli dosyalar

  • Beğen
Tepkiler: miralay1985, unverali, sedatsedat ve 89 diğerleri


Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
teşekkürler..
 
  • Beğen
Tepkiler: xtkbc
Cengizt

Cengizt

Üye
    Konu Sahibi
Güle güle Kullanin arkadaslar...
 

alperkordis

Üye
5800 ile kurmayı denedim ve aşağıdaki sorunları buldum.

AnchorAlert 1.00 - S60 3 th
Program kuruldu fakat ****** ile aktif edilemiyor. Çünkü klavye ekrane gelmiyor.
CellPos 1.50 - S60 3 ve 5 th
Program kuruldu. ****** işliyor.
DVDPlayer 1.26 - S60 3 th
Programın kurulumu yapıldı ama kendisi ekranda gözükmediği gibi çalışmıyor.
GPSMap 2.50 - S60 3 th
Kurulumu sorunsuz ve ****** çalıştı.
Locator 2.20 - S60 3 th
Program kurulumu tamamlandı ama ****** girilmiyor.
Mp3Player 3.62 - S60 3 th
Kurulumu tamam ama ****** girilemiyor, yine klavye ekrana gelmiyor.
WifiRadar 1.00 - S60 3 ve 5 th
Kuruldu bir sorun yok ve çalışıyor ****** de işliyor etraftaki wifi access pointleri buluyor.
 
Cengizt

Cengizt

Üye
    Konu Sahibi
5800 ile kurmayı denedim ve aşağıdaki sorunları buldum.

AnchorAlert 1.00 - S60 3 th
Program kuruldu fakat ile aktif edilemiyor. Çünkü klavye ekrane gelmiyor.
CellPos 1.50 - S60 3 ve 5 th
Program kuruldu. işliyor.
DVDPlayer 1.26 - S60 3 th
Programın kurulumu yapıldı ama kendisi ekranda gözükmediği gibi çalışmıyor.
GPSMap 2.50 - S60 3 th
Kurulumu sorunsuz ve çalıştı.
Locator 2.20 - S60 3 th
Program kurulumu tamamlandı ama girilmiyor.
Mp3Player 3.62 - S60 3 th
Kurulumu tamam ama girilemiyor, yine klavye ekrana gelmiyor.
WifiRadar 1.00 - S60 3 ve 5 th
Kuruldu bir sorun yok ve çalışıyor de işliyor etraftaki wifi access pointleri buluyor.


Testlerin icin Tesekkürler.... Fakat:::

Iyice okusaydin nedenini bilirdin..... S60 5th lar sadece Touch nokialarda calisir... Ötekileri ise S60 3th... yani E90, N95, N96 falan filanda calisir.... O yüzden olmamistir....:aha:
 

saim12345

Üye
teşekkür
 
Cengizt

Cengizt

Üye
    Konu Sahibi
sorun degil...
 
Şehriyar

Şehriyar

Üye
tesekkurler
 

isoo0qq-93

Üye
Teşekkürler
 

M@VeRiCk

Üye
Ozaman S60 3 th konusunda açıcan S60 5 de değil bu konuyu
 
nuremin

nuremin

Üye
thanks
 
Cengizt

Cengizt

Üye
    Konu Sahibi
sorun degil
 
Mobil İletişim

Mobil İletişim

Üye
Sağol
 
Cengizt

Cengizt

Üye
    Konu Sahibi
sorun degil
 
beyaz262

beyaz262

Üye
tesekurler ama sorun suki bilgisayar imkanim olmadigi icin ne yazikki ******.exe yi calistiramiyorum yardimci olup code yazarsaniz cok mutlu olurum mp3 player icin konusuyorum bu arada bunu simdiden tskr ederm eline saglik bu arada cok guzel bir program
 

adrianoerdem

Üye
s60 5th audio book programı lazım arkadaslar bı el atıverırsenız :)) sımdıden tesekkurler:alkis
 

zabate

Üye
teşekkürler
 

piyanita

Üye
çok teşekkürler
 


Üst Alt