Samsung Monte hakkındaki yorumlarınız

Sponsorlu Bağlantılar

vivaldi123

Üye
    Konu Sahibi
Samsung Monte hakkındaki yorumlarınız
5800 Ve bu model arasında kaldım arkadaşlar.Hangisini önerirsiniz.İşlemci bakımından monte ye ne tür programlar yükleyemiyoruz.Teşekkürler
 


mccivaner

Üye
şuan samsung GT-S5620 monte kullanıyorum inanılmaz memnunum. çok hafif. çok şık çok kullanışlı bir telefon ayrıca çok cool... çizilmez ekran.ele avuca sığıyor.cebine koyduğunda rahatsız etmiyor.şarj sorunu yok
 
&&BERKAY&&

&&BERKAY&&

Üye
siz delirdiniz galiba
samsung 5800 karşısında 2 ile çarpılır 4 e bölünür 5800 symbian dert yok tasa yok her türlü symbian uygulama
monte öyle mi tabikide hayır java işletim sistemi dandiklik abidesi hertürlü 5800
 
maxirabit

maxirabit

Üye
samsung java nokia ise symbian yani nokia alıp bide hele hele 5800 alıp başına dert alma derim her gün sorun çıkarma kapasitesi olan bir modeldir nokianın 5800'ı.
 
&&BERKAY&&

&&BERKAY&&

Üye
samsung java nokia ise symbian yani nokia alıp bide hele hele 5800 alıp başına dert alma derim her gün sorun çıkarma kapasitesi olan bir modeldir nokianın 5800'ı.

kaç kere kullandınızda bunları söylüyorsunuz acaba

karşılaştırlım

monte
java işletim sistmi
gps
sensör aktif değil
yavaş müzik çalar açıkken nedense hareket etmez duruma geliyo

5800
symbian
işletim sistemi birçok ayrıcalık
grafik hızlandırma çipi bu oyunlarda ayrıca daha fazla grafik anlamına geiyo
sensör aktif

ve sorun çıkarmadı hala daha neyi tartışıyosunuzki
 

vivaldi123

Üye
    Konu Sahibi
kaç kere kullandınızda bunları söylüyorsunuz acaba

karşılaştırlım

monte
java işletim sistmi
gps
sensör aktif değil
yavaş müzik çalar açıkken nedense hareket etmez duruma geliyo

5800
symbian
işletim sistemi birçok ayrıcalık
grafik hızlandırma çipi bu oyunlarda ayrıca daha fazla grafik anlamına geiyo
sensör aktif

ve sorun çıkarmadı hala daha neyi tartışıyosunuzki







Yav aslında bana internete girsin wi-fi ile sorunsuz.Mp3 çaları dışarıya çok da olmasa da ses versin.Bir kaç tane da oyun yükleyebilsem yeter.Ayrıca Benim sorduğum soru işletim sistemi bakımından monte ye ne tür programlar yükleyemiyoruz belki önemsemediğim birşeylerdir?
 
MyDownLoaD

MyDownLoaD

Üye
ben 4tane araba yarışı 2tane browser 1 tane iphone tarzı mesajlaşma programı attım rahat rahat kullanıyorum her gün sorun çıkarırmı acaba diye bir korkumda yok :)
 

vivaldi123

Üye
    Konu Sahibi
Pekala alsam bana yardımcı olabilir misin ?Şu firmware felan var ya hiç anlamam aslında ilk telefonum sayılabilir daha önce 6300 kullanıodm
 
MyDownLoaD

MyDownLoaD

Üye
Fwler sitede mevcut.Sorun olacağını sanmıyorum bu arada 5800da grafik hızlandırma yok.
 

vivaldi123

Üye
    Konu Sahibi
Fwler sitede mevcut.Sorun olacağını sanmıyorum bu arada 5800da grafik hızlandırma yok.

Renkler arasında dış görünüm dışında bir fark mevcut mu ?.
Bu arada opera mini felan diyorsunuz da bu browserlerde facebook vb. siteler normal internet explorer firefox vb. gibi mi gözüküyo yoksa klasik sohbet penceresi fln olmayan facebook tarzı birşey mi geliyor?
Skyfire vb. tarayıcılar yükleyebiliyor muyuz.Facebooktan youtubeden felan video izleyebiliyor muyuz?
Dışa verilen ses nasıl.Bu arada tekrardan soruyorum arkadaşlar .

Monteyi de yana yatırdığımızda örneğin internetteyiz.Sayfa da yana yatıyor mu otomatik olarak?

:D:D:D

 
MyDownLoaD

MyDownLoaD

Üye
Renkler arasında dış görünüm dışında bir fark mevcut mu ?.
Bu arada opera mini felan diyorsunuz da bu browserlerde facebook vb. siteler normal internet explorer firefox vb. gibi mi gözüküyo yoksa klasik sohbet penceresi fln olmayan facebook tarzı birşey mi geliyor?
Skyfire vb. tarayıcılar yükleyebiliyor muyuz.Facebooktan youtubeden felan video izleyebiliyor muyuz?
Dışa verilen ses nasıl.Bu arada tekrardan soruyorum arkadaşlar .

Monteyi de yana yatırdığımızda örneğin internetteyiz.Sayfa da yana yatıyor mu otomatik olarak?

:D:D:D

0)Siyah-gri beyaz-kırmızı 2sinden biri al alacaksan çok karizma :D Aralarında fark yok.
1)Fwlerden birinde sanırım menü arkaplanı renkleniyor çok güzel oluyor
2)Hayır sadece konuşma ekranı yok gerisi aynı
3)Skyfireden emin deiğilim ama bolt dokunmatik olarak yükleniyor ve youtubeden video izlenmesine olanak sağlıyor
4)Facebookta video izlenemiyor(zaten 5800 alacakmışsın galiba onda da izlemiyor merak etme ;) )
5)Dışa verilen ses tatmin edici 5800 kadar olmasada yinede rahatlıkla duyarsın ayrıca equaliser ayarları mükemmel çalışıyor arasındaki fark çok belli oluyor mesela mega bass da kulaktıkta inanılmaz derecede bass oluyor.
6)Evet esas browser DOLFİN 1.5 en kaliteli olanlardan birisi evet browserde rahatlıkla ekranı yatırırsın sorun oluşturmaz ayrıca tek parmak zoom olayi süper.

Başka soracakların varsa buradayım bekliyorum :)
 

vivaldi123

Üye
    Konu Sahibi
0)Siyah-gri beyaz-kırmızı 2sinden biri al alacaksan çok karizma :D Aralarında fark yok.
1)Fwlerden birinde sanırım menü arkaplanı renkleniyor çok güzel oluyor
2)Hayır sadece konuşma ekranı yok gerisi aynı
3)Skyfireden emin deiğilim ama bolt dokunmatik olarak yükleniyor ve youtubeden video izlenmesine olanak sağlıyor
4)Facebookta video izlenemiyor(zaten 5800 alacakmışsın galiba onda da izlemiyor merak etme ;) )
5)Dışa verilen ses tatmin edici 5800 kadar olmasada yinede rahatlıkla duyarsın ayrıca equaliser ayarları mükemmel çalışıyor arasındaki fark çok belli oluyor mesela mega bass da kulaktıkta inanılmaz derecede bass oluyor.
6)Evet esas browser DOLFİN 1.5 en kaliteli olanlardan birisi evet browserde rahatlıkla ekranı yatırırsın sorun oluşturmaz ayrıca tek parmak zoom olayi süper.

Başka soracakların varsa buradayım bekliyorum :)




Öncelikle ilgi için teşekkürler ancak kuzenimin kızında da vardı 5800 ve faceboktan video izleyebiliyordum :(

Bolt
Opera mini
Skyfire gibi Programları telefona yükleyebiliyor muyuz?

Özellikle bir sorum daha olacak.Oyun haricinde ne tür programlar yükleyemiyoruz symbian sistem olmayışının en kötü sebebi ne yani?


İnternet sayfası dışında normal menüde felan yana yatırdığımızda 5800 da ki gibi otomatik yana yatıyor mu ?


Ve ayrıyetten bu ürünü mediamark ta bulabilir miyim?

Teknosa biraz kazık :D
 
Silinen Üye 737108

Silinen Üye 737108

Kapalı Hesap
Monte Medimarkt'de var diye biliyorum. Yan yatırınca telefonda yan yatması lazım çünkü sensör var. Sensörün amacı da bu, şuan yatmıyorsa bile güncelleme ile yatar o kaçınılmaz. Şimdi nasıl desem bilmiyorum ama Symbian Java arasında program farkı saçma sapan programları saymazsak çok fazla yok ama symbian işletim sistemine uygun programlar o işletim sistemine çok iyi oturuyor ve biraz daha gelişmiş gibi aynı zamanda symbian; java programları da destekler.
 
&&BERKAY&&

&&BERKAY&&

Üye
Öncelikle ilgi için teşekkürler ancak kuzenimin kızında da vardı 5800 ve faceboktan video izleyebiliyordum :(

Bolt
Opera mini
Skyfire gibi Programları telefona yükleyebiliyor muyuz?

Özellikle bir sorum daha olacak.Oyun haricinde ne tür programlar yükleyemiyoruz symbian sistem olmayışının en kötü sebebi ne yani?


İnternet sayfası dışında normal menüde felan yana yatırdığımızda 5800 da ki gibi otomatik yana yatıyor mu ?


Ve ayrıyetten bu ürünü mediamark ta bulabilir miyim?



Teknosa biraz kazık :D
1 evet yükleniyor günlük kullanım için opera face için ise bolt derim
hayır yatmıyor
tabikide
 
maxirabit

maxirabit

Üye
kaç kere kullandınızda bunları söylüyorsunuz acaba

karşılaştırlım

monte
java işletim sistmi
gps
sensör aktif değil
yavaş müzik çalar açıkken nedense hareket etmez duruma geliyo

5800
symbian
işletim sistemi birçok ayrıcalık
grafik hızlandırma çipi bu oyunlarda ayrıca daha fazla grafik anlamına geiyo
sensör aktif

ve sorun çıkarmadı hala daha neyi tartışıyosunuzki

Benimlemi yaşıyorsun abisi ne kullandığımı nerden bilicen!!!
 

Lacrymosa

Üye
5800'da grafik hızlandırma yok. Sallamış arkadaş.
 
maxirabit

maxirabit

Üye
işe yaramaz bi 5800'ı iyice abarttınız
 
MyDownLoaD

MyDownLoaD

Üye
yatay ekran oluyor fakat her yerde değil menüde olmuyor kabul ama browserde videolarda felan ekran dönüyor.
 


Üst Alt