.eRCaN.
Üye
Afiyet olsun abimeyarasın beyler
![]()
Götüüüüüüüürrrr sen bize bakma 
Afiyet olsun abimeyarasın beyler
![]()
Götüüüüüüüürrrr sen bize bakma 
ondan sonra hop oyun bölümüneGönüldaslar da böyle başlamıştı![]()
ama bu sefer elimizde koz var
http://www.maxicep.com/konu-disi/bayanlarin-mekani-378307.htmlGüven aleyküm selam
![]()



Gönüldaslar da böyle başlamıştı![]()

A.s Dayı Hoşgeldin..

ondan sonra hop oyun bölümüneama bu sefer elimizde koz var
http://www.maxicep.com/konu-disi/bayanlarin-mekani-378307.html

Hayırdır Dayı Batak mı çeviriyoz


Ooo Güven Abi hoşgeldin aleyküm selam
Nabarsınız bea![]()

evet Yeğeennn eşLi batak , 8 dedim aLdım aç maçaLarı
hoşbuLdum Yeğeennn , batak oynıcaz hadi .. keti diğer tarafa gider bu arada![]()
![]()

Off sağlam yerden vurdun Dayı.
Elimde 5 parça maça var.King yapacaz bu el![]()
ahanda çizdik Yeğeennn sineğe kafadan giriyom kupaLarı çekip karodan yıktım sana 

ahanda çizdik Yeğeennn sineğe kafadan giriyom kupaLarı çekip karodan yıktım sana
![]()


