E71' video izleme sorunu

Sponsorlu Bağlantılar

karizma_272

Üye
arkadaklar öncelikle mrb ben skfire'in resmi sitesine girdiğimde üzgünüz bu browser sizin ülkenizde kullanilamiyor diye ingilizce bi yazi geliyo bende iyi biliyorum ki kullaniliyo rica etsem kullanan arkadaşlar link verebilirler mi ?
 


dennis***

dennis***

Üye
yaaaaa çıldıracağımm nasıl video izleyeceğim bu lanet telefondan skyfire falan bizim ülkeyi desteklemiyor baska ne olabilirrrrrrrrrrrrrr cevap bekliyorum!
 

gabar

Üye
Benim cep E71 ama sorunu skyfireyi indirdiyim zaman pips dosya billeşeni eksik garantiye götürdüğüm halde sorun birtürlü çözemedim lütfen yardım bekliyorum şimdiden teşekür.
 

bang4life

Üye
yardm etcek bl allahn kulu yokmu ya
 

stillo2010

Üye
arkadaşlar burda link var ben indirdim E 71'e kurulumda gerçekleşti ancak URL'ye adres girme aşamasına geldiğinizde 1 Temmuzdan itibaren Sky fire ülkenizde hizmet vermiyor diye uyarı geliyor ve programdan çıkmak zorunda kalıyorsunuz ekrana EXIT yazısı geliyor. E 71'den facebook videolarını izleyebilen biri varsa yardımını bekliyorum.
 

byciks

Üye
help me

--------------- Ekleme ---------------

abi lütfen bi yardım edin hiçbir şey izlenemiyo zaten skyfire 1 temmuzdan beri izlenemiyo
 
haqqus

haqqus

Üye
film izlemek istiosanız divx player kurun avi formatı ile capcanlı seyredilir ark lar netten seyretmek icinde bi skyfire vardı ama artık tr de calısmıo ulke yelpazesini daralttı skyfire uzgunum ama netten izlemek icin su an bi yontem yok sadece bold browser var oda youtube deki videoları açıo sadece
 
fos4luiandeyson

fos4luiandeyson

Üye
film izlemek istiosanız divx player kurun avi formatı ile capcanlı seyredilir ark lar netten seyretmek icinde bi skyfire vardı ama artık tr de calısmıo ulke yelpazesini daralttı skyfire uzgunum ama netten izlemek icin su an bi yontem yok sadece bold browser var oda youtube deki videoları açıo sadece

metacafeyi falan açıyor facebookdaki bazı videoları açıyor
 
xinsurer

xinsurer

Üye
Opera mini 5.1 sürümü E71'de gayet başarılı, facebook videolarının üzerine tıklayınca videoyu telefona kaydediyor (mpeg olarak), sonra telefondaki videoyu istediğiniz kadar izleyebiliyorsunuz. 3G hızında 5 mb'lık bir videonun kaydedilmesi 1 dk bile sürmüyor. Ortadaki seçme tuşuna basılı tuttuğunuzda copy paste özelliğinin hemen devreye girmesi ise çok kulanışlı. Hızlı da bir program. Şimdilik skyfire yokluğunda en büyük yardımcım, tavsiye edilir.
Ha bu arada bazı videolar real player ile izlenemeyebilir, ama core player ile hiçbir sıkıntı yaşamazsınız.
 

selim_eminem

Üye
mrb arkadaşlar bende sizin gibi araştırıyodum aklıma güncelleme geldi ve nokianın orjinal cdsi ile güncelledim ve şuan youtubedan ve faceten izlemek istediklerimi hem indirebbiliyorum hemde izliyebiliyorum .. youtube girmek için tlfondan dns ayarlarını değiştirmeniz yeterli
 
fos4luiandeyson

fos4luiandeyson

Üye
dns işi yaş onlamı uğraşcan faceden direk çalışan önemli
 
icecrash

icecrash

Üye
E71 cacık desenize bendede var fakat wifi üzerinden canlı tv işini çözen birini daha göremedim spb skyfire coreplayer denemediğim kopyalayıp yapıştırmadığım url link ne varsa yok arkadaş biri çıkıpta symbian için ıphone nun yaptığını yapamamaış yazık
 

Wagrant_esperia

Üye
Nokia dan iphonenin yapabildiklerini beklemek saçmalık olur arkadaslar alın bı iPhone özgürlüğün tadını çıkarın bence
 
cuneyt_FB

cuneyt_FB

Üye
Note: Skyfire 1.x is not available in your country. For more information, please click .


skyfire ın sitesinde çıkan yazı :) başka indirebileceğimiz bir site varmı ?
 

sensunnn

Üye
merhaba ben de e55 kullanıyorum youtube de sorun yok ama facebook vb sitelerdeki videoları izleyemiyorum. flash lite yüklemek istedigimde yukarda anlatan arkadasla aynı sorunu verdi. nasıl çözülür bilmiyorum..
 
f_torres44

f_torres44

Üye
sorun yok teşekkürler
 
..::MAFIA::..

..::MAFIA::..

Üye
bu sorunu aşan var mı?

flash playerın güncellenmesi gerekiyor diyor. ama güncelleme bulamadım ben.
 
waycell

waycell

Üye
E71 cacık desenize bendede var fakat wifi üzerinden canlı tv işini çözen birini daha göremedim spb skyfire coreplayer denemediğim kopyalayıp yapıştırmadığım url link ne varsa yok arkadaş biri çıkıpta symbian için ıphone nun yaptığını yapamamaış yazık

E71 en kotu tarafi islemcinin 368 mhz olmasi onun disinda bir problem yok jawa ve symbian destegiyle ve hacklenebilmesiyle tam bir kullanici dostu bendede spb tv var ve sorunsuz izliyorum yerli yabanci bircok kanal var,youtube icin xenozu kullaniyorum hizli ve saglam bir pro,
 

buhar

Üye
pekı ızlıye bılıosunuzda ne yukledıysenız soleyın bızde yukleyelım
 


Üst Alt