elizkundura
Üye
yur dışı iphone ile ilgili bikac soru
selam arkadaşlar öncelikle kolay gelsin emeginize saglık benim sorum şu iphone telefonlarının sim kilitli olup olmadıgın nasıl anlayacaz ve simkilitsiz bir yurt dışı iphone varsa limizde ki ben almayı düşünüyorum ırakta iphone s serisi almayı düşünüyorum ve bunlar büyük ihtimalle sim kilitsiz bu iphoneye spirit ile jb yaparsak ve pasaporta kayıt edersik unlock gerekiyomu yoksa gerek yok mu 4.0 veya 3.1.3 için farkeden bişey olurmu bu konuda bilgi vrirseniz sevinirim saygılar 

