yur dışı iphone ile ilgili bikac soru

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
elizkundura

elizkundura

Üye
    Konu Sahibi
yur dışı iphone ile ilgili bikac soru
selam arkadaşlar öncelikle kolay gelsin emeginize saglık benim sorum şu iphone telefonlarının sim kilitli olup olmadıgın nasıl anlayacaz ve simkilitsiz bir yurt dışı iphone varsa limizde ki ben almayı düşünüyorum ırakta iphone s serisi almayı düşünüyorum ve bunlar büyük ihtimalle sim kilitsiz bu iphoneye spirit ile jb yaparsak ve pasaporta kayıt edersik unlock gerekiyomu yoksa gerek yok mu 4.0 veya 3.1.3 için farkeden bişey olurmu bu konuda bilgi vrirseniz sevinirim saygılar :oke:
 


Perfect!

Üye
kayıt yaptırırsan sim kilit olmaz
 
Dawn

Dawn

Emekli Yönetici
kardeş öncelikle sana bişi diyecem seni yaklasık bir yıldır iphone bölumunde göruyorum giriyor cıkıyorsun konular oyunlar veriyorsun hala bişi ögrenmedinmi telfonda sim kilidi olup olmadıgını nasıl ögrenebilirsin alacan telefonu türkcell telsim avea hatlarını tak çalışırsa sim kiltsizdir bu kadar basit degilmi sim kiltsiz cihazlar pasaport kayıdı ile türkiyede sorunsuz çalışır
 
kill4youfenerbahçe

kill4youfenerbahçe

Üye
kardeş öncelikle sana bişi diyecem seni yaklasık bir yıldır iphone bölumunde göruyorum giriyor cıkıyorsun konular oyunlar veriyorsun hala bişi ögrenmedinmi telfonda sim kilidi olup olmadıgını nasıl ögrenebilirsin alacan telefonu türkcell telsim avea hatlarını tak çalışırsa sim kiltsizdir bu kadar basit degilmi sim kiltsiz cihazlar pasaport kayıdı ile türkiyede sorunsuz çalışır
sende ağır konuşmuşsun kavgada bile söylenmez bu sözler.belki tlf yanında değil başka bir yerden alacak bir tüyo vardır diye sormuş azarlamak olmaz dawn insanları yardım edeceksen et etmeyeceksen konuya cevap yazma bende bazen sorulara deli oluyorum okumadan soru soruyorlar cevap vermiyoruz vermeyince surat yapıyorlar ama kırma insanları.
 
Dawn

Dawn

Emekli Yönetici
babacım sorulacak soru var sorulmayacak soru var konuyu açmış konuma cevap verilmiyor diye bir konu daha açmış 4.5 ay iphone kulanan telefonla ugran bu soruyu sorarmı ben kendime kızıyorum demmekki hiç biş verememişim siteye
 
kill4youfenerbahçe

kill4youfenerbahçe

Üye
babacım sorulacak soru var sorulmayacak soru var konuyu açmış konuma cevap verilmiyor diye bir konu daha açmış 4.5 ay iphone kulanan telefonla ugran bu soruyu sorarmı ben kendime kızıyorum demmekki hiç biş verememişim siteye
Sorun etme hiç birşeyi bu kadar anlayan anlar anlayan anlamaz çok kişi sayende çok şey öğrendi birçok kişinin derdine derman oldun ve bunların karşılığında bazen bir teşekkür aldın bazen onu bile alamadın ama bunları yaparken karşılığında hiçbirşey beklemedin.Yaptığın iyiliklerin karşılığında birşey beklemek saçma karşında ki herkesi kendin gibi görme ama şu kadar söylim sayende bende çok şey öğrendim iphone ile ilgili ve sana yürekten teşekkür ederim.Gene saygılı ve düzeyli olarak bilmeyen arkadaşlara bilgi vermen dileği ile.
 

xeelee

Üye
bi soru soralım dedik olanlara bak ben sadece 2g 16 gb kullandım o kadar ve 3g s almayı düşünüyorum yurt dışından yani ıraga gidip 510 dolar civarı para verip iphone almayı düşünüyorm gidip alacam o kadar iade şansım yok ve orada da hiç bir türk oparatör cekmiyor sim kilidi bunu için sordum elimizde patlmasın dye ama asıl sorum şu yurt içi alınmış iphoneler spirit ile cok güzel jb yaptım arkadaşlarıma aynısını yurt dışı simkilitisiz iphoneler içinde yapabilirmiyim diye soracaktım unlock grekmez dimi böle jb yaparsam diye sormak istedim hepsi o kadar saygılar ve dikkat ettiyseniz hep biterken syagılar demişimdir
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt