Necmati
Üye
Keıta neden gitti?
ortalıklarda dolaşan habere göre keıta brezilya maçındaki hareketi yüzünden gitti sizcede doğru olabilirmi?
Fildişi’li oyuncunun Brezilya maçında Kaka’yı oyundan attırmasını yorumlayan Polat, “Ona yakıştıramadım. Utandım. Yaptığı çok çirkin bir hareket. Galatasaraylı bir futbolcuya böyle bir hareket yakışmadı” ifadelerini kullandı. O malum pozisyonda Brezilyalı Kaka, Keita’yı hafifce itmiş, ancak Keita kendisini abartılı bir şekilde yere atarak rakibinin kırmızı kartla oyundan atılmasına sebep olmuştu.
ortalıklarda dolaşan habere göre keıta brezilya maçındaki hareketi yüzünden gitti sizcede doğru olabilirmi?
Fildişi’li oyuncunun Brezilya maçında Kaka’yı oyundan attırmasını yorumlayan Polat, “Ona yakıştıramadım. Utandım. Yaptığı çok çirkin bir hareket. Galatasaraylı bir futbolcuya böyle bir hareket yakışmadı” ifadelerini kullandı. O malum pozisyonda Brezilyalı Kaka, Keita’yı hafifce itmiş, ancak Keita kendisini abartılı bir şekilde yere atarak rakibinin kırmızı kartla oyundan atılmasına sebep olmuştu.
Daha iyisini alırız 





