5230 Hakkında Bakmanızda Fayda Var :)

Sponsorlu Bağlantılar

ilbars95

ilbars95

Üye
    Konu Sahibi
5230 Hakkında Bakmanızda Fayda Var :)
Merhaba.Ben de bu telefonu dün Bimeksten 311 TL ye aldım.[:(][%20 kampanya 12 temmuz 2010 a kadar geçerliydi,yani bitti,bilginize].Çok teknolojik bir telefon pc gibi kullanıyorum ne ararsan var.[:(]
Birde turkcell mağazasından 15 TL ye bir koruma kılıf aldım.Çizilmelere ve kirlenmelere karşı.Çıkarıp koymak gerekmiyor.Telefonun bi parçası gibi gözüküyor.Resimler aşağıda...
Telefon ve kılıf hakkında yorumlarınızı alabilir miyim?[8D]
Resim koyamadığımdan link veriyorum[:'(]
[link]http://img807.imageshack.us/i/resim026.jpg/[/link]
[link]http://img14.imageshack.us/i/resim028z.jpg/[/link]
[link]http://img121.imageshack.us/i/resim027at.jpg/[/link]
[link]http://img62.imageshack.us/i/resim030.jpg/[/link]

--------------- Ekleme ---------------

smileyler şaka amaçlı :) :)
 
  • Beğen
Tepkiler: b3rk4y97


wonderwol

wonderwol

Üye
bende almayı planlıyorum bursada 339 tl.BİMEKS ten alsam bozulunca teknik servis bakarmı peki
 
ilbars95

ilbars95

Üye
    Konu Sahibi
tabi bakar dostum 2 yıl garantili
 
ilo53

ilo53

Üye
arkadaslar bende almayı dusunuyorum gusel bır tel dımı alan arkadaslar bakablırımı ebuddy ve operamını yuklenıyormu ?? bırde facebooktan vıdeo ızlenıyormu ?
 

subsounds

Üye
arkadaslar bende almayı dusunuyorum gusel bır tel dımı alan arkadaslar bakablırımı ebuddy ve operamını yuklenıyormu ?? bırde facebooktan vıdeo ızlenıyormu ?
e

ilo, ebuddy programı yüklenir çünkü cihaz Symbian OS v9.4 işletim sistemine sahip yani S60 5th Edition olduğu için 5228, C6, 5235 CWM, N97 mini, X6, 5230, 5530, N97, 5800'a yüklenen tüm programları destekler.:oke: Yalnız Face'den videoları izleyemezsin öncelikle face'deki videolar telefona uyumlu olması gerekir çünkü telefonun desteklediği video içeriğini face son zamanlarda düzenlemeye başladı. Skyfire kullanırsın diyeceğim fakat o da Türkiye için desteğini çekti:angry:. umarım tekrar açılır.
 
ilo53

ilo53

Üye
e

ilo, ebuddy programı yüklenir çünkü cihaz Symbian OS v9.4 işletim sistemine sahip yani S60 5th Edition olduğu için 5228, C6, 5235 CWM, N97 mini, X6, 5230, 5530, N97, 5800'a yüklenen tüm programları destekler.:oke: Yalnız Face'den videoları izleyemezsin öncelikle face'deki videolar telefona uyumlu olması gerekir çünkü telefonun desteklediği video içeriğini face son zamanlarda düzenlemeye başladı. Skyfire kullanırsın diyeceğim fakat o da Türkiye için desteğini çekti:angry:. umarım tekrar açılır.

sagol bilqi icin
 

OğuzcanAbi

Üye
bendeki 5800 da aynı kılıf takılı kılıf süper telefon güvendeymiş gibi hissidon
 
ilbars95

ilbars95

Üye
    Konu Sahibi
bendeki 5800 da aynı kılıf takılı kılıf süper telefon güvendeymiş gibi hissidon

doğru söylüyosn kardeşm düşse bile silikon olduğundan bir zarar gelmiyor.çizilmiyor.hemde hep çıkarıp takmak zorunda kalmıyorsun.:yuru
 
klorr

klorr

Üye
evet arkadaşlar 18.06.2010 taihinde teknosadan aldıgım telefonumu kendı kendıne kapanma şikayetiyle geri götürdüm versiyon yenileyerek geri gönerdiler ve kapanmalar devam etmektedir içinde birtane bile tema bulunmamaktadır ve gps kullanılmıyordu 2 kez servise gönderdim hiç birşey yapmadılar 3 kez gönderdim hiç birşeyyapmadılar ve şu an telefonuma tema atamıyorum benbeyaz arka ekran kapanma devam edıyo telefondan sogudum istediğim hiç birşeyi atamıyorum yasaklı diyor izin verilmiyor diyor bilginizee teknosa hiç birşey yapmadıı nokyada 2 sene garantisi var gönderip durun dedi
 
wonderwol

wonderwol

Üye
Arkadaşlar 5230 ekran çiziklerinden nasıl engelleyebilirim ?

--------------- Ekleme ---------------

Ya bilen birisi varsa olaşabilir mi lütfen . msn im [email protected]
 

ibo-09

Üye
arkadaşlar benim 5230 um varda sis ve sisx dosyalarını yüklemiyor. yardım edebilir misiniz?
 
omerynd

omerynd

Üye
yüklemiyor mu. Normalde yüklemesi lazım iki dosya turu de destekleniyor. Fakat senin indirdiğin programlar unsigned olmasın? Onları yüklemek için ya sertifika alacaksın yada telefonu hackleyeçeksin. Ikisi hakkında da bolca bilgi var forumda. Sertifika al ama bence. Opda diye arat forumda...
 


Üst Alt