ilbars95
Üye
5230 Hakkında Bakmanızda Fayda Var :)
Merhaba.Ben de bu telefonu dün Bimeksten 311 TL ye aldım.[
][%20 kampanya 12 temmuz 2010 a kadar geçerliydi,yani bitti,bilginize].Çok teknolojik bir telefon pc gibi kullanıyorum ne ararsan var.[
]
Birde turkcell mağazasından 15 TL ye bir koruma kılıf aldım.Çizilmelere ve kirlenmelere karşı.Çıkarıp koymak gerekmiyor.Telefonun bi parçası gibi gözüküyor.Resimler aşağıda...
Telefon ve kılıf hakkında yorumlarınızı alabilir miyim?[8D]
Resim koyamadığımdan link veriyorum[
]
[link]http://img807.imageshack.us/i/resim026.jpg/[/link]
[link]http://img14.imageshack.us/i/resim028z.jpg/[/link]
[link]http://img121.imageshack.us/i/resim027at.jpg/[/link]
[link]http://img62.imageshack.us/i/resim030.jpg/[/link]
--------------- Ekleme ---------------
smileyler şaka amaçlı

][%20 kampanya 12 temmuz 2010 a kadar geçerliydi,yani bitti,bilginize].Çok teknolojik bir telefon pc gibi kullanıyorum ne ararsan var.[
]Birde turkcell mağazasından 15 TL ye bir koruma kılıf aldım.Çizilmelere ve kirlenmelere karşı.Çıkarıp koymak gerekmiyor.Telefonun bi parçası gibi gözüküyor.Resimler aşağıda...
Telefon ve kılıf hakkında yorumlarınızı alabilir miyim?[8D]
Resim koyamadığımdan link veriyorum[
][link]http://img807.imageshack.us/i/resim026.jpg/[/link]
[link]http://img14.imageshack.us/i/resim028z.jpg/[/link]
[link]http://img121.imageshack.us/i/resim027at.jpg/[/link]
[link]http://img62.imageshack.us/i/resim030.jpg/[/link]
--------------- Ekleme ---------------
smileyler şaka amaçlı

Yalnız Face'den videoları izleyemezsin öncelikle face'deki videolar telefona uyumlu olması gerekir çünkü telefonun desteklediği video içeriğini face son zamanlarda düzenlemeye başladı. Skyfire kullanırsın diyeceğim fakat o da Türkiye için desteğini çekti
. umarım tekrar açılır.
