5800 da hafıza kartına format atmak

Sponsorlu Bağlantılar

juba08

Üye
    Konu Sahibi
5800 da hafıza kartına format atmak
5800 a çok fazla program kurmuştum ve yavaşlamıştı format attım. fakat hafıza kartında yüklü olanlar hala kaldı hafıza kartınada format atmak istiyorum. fakat nasıl yapacağımı bir türlü çözemedim.(not:kart okuyuvcu yok)
 


Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
Uygulamalar/Dosya Yöneticisi/E yi açıyorsun seçenekleri açtığında hafıza kartı seçenekleri var aşağıya doğru bakarsan görürsün..onu açtığında biçimlendirme ile biçimlendirirsin..
 
  • Beğen
Tepkiler: BornToKill ve xxmadxx

juba08

Üye
    Konu Sahibi
çok sağol. bende bir önceki menüde arıyordum bulamamıştım.
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
birşey değil...
 

mrt0646

Üye
arkadaşlar hafıza kartını kullanmak istiyorm ama telefon kendi hafızasını kllanıyor .telefon ikidebir hafıza dolu diyor ama 5 gb boş lütfen yardım.
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
arkadaşlar hafıza kartını kullanmak istiyorm ama telefon kendi hafızasını kllanıyor .telefon ikidebir hafıza dolu diyor ama 5 gb boş lütfen yardım.
nasıl kendi hafızasını kullanıyor?
 

mrt0646

Üye
telefon hafızasında yani hafıza kartına hiçbirşey yükleyemiyorm ve uyglama indiremiyorm .önceden indirdim geri sildim hafıza dolu diye şu anda hiçbirşey inmiyor ovi den indiriyordm
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
kardeşim oviden inen programlar telefon hafızasına yüklenir..yapacak birşey yok..
 

secener

Üye
Arkadaşlar,
Hafıza kartının telefonu ilk gün aldığım hale getirmek istiyorum. İlk aldığımda içinde 'my videos, data, download ..' gibi klasörler hazır mevcuttu, o hale getirmek istiyorum. Bunu nasıl yaparız?
 
cabbar007

cabbar007

Üye
telefonu pc ye depolama yöntemi ile bağla sonra bilgisayarıma gir g sağ tıkla biçimlendir hızlı biçimlendir de olur
 

nokia58005800

Üye
Haıza ayarlarından hafıza kartınıbiçimlandirdiyerek atılabiliyor
 
korayharman

korayharman

Üye
kardeşim oviden inen programlar telefon hafızasına yüklenir..yapacak birşey yok..

Pc nizden ovinin ayarlarını yaparsanız hafıza kartınıza kurulum yapar ama varsayılan ayarı telefon hafızasıdır sizin onu ayarlayıp değiştirmeniz gerekiyor
 

secener

Üye
hafıza kartını biçimlendir deyince içindeki tüm bilgiler-klasörler silinmiyor mu, harddisk gibi örneğin? Ben telefonu ilk gün aldığım hale getirmek istiyorum kartı. dediğim gibi ilk gün karta bazı klasörler mevcuttu nokia tarafından önceden konmuş, o hale gelsin istiyorum. Soru: Kartı biçimlendir deyince ne var ne yok hepsi silinir mi, yoksa nokia tarafından önceden yüklenmiş telefonu ilk aldığım gün gördüğüm klasörler ("my videos, data, download .." vs) kalır sonradan eklenen bilgiler mi gider?
 

legendzzz

Üye
eger telefonunuzu hafıza kartına almak ıstıyorsanız Mesajlara gırıp ordan secenekler yapıp ayarlar menusunden en alttakı dıger e tıklayınız orda secılı hafıza telefon hafızasıdır onu hafıza kartı yaptıgınızda telefonunuz hafıza kartına alınmıs olur dolayısı ıle yukleme yaptıgnız zaman dırekt olarak hafıza kartına yuklenıcektır saygılar...
 

lionibo

Üye
benim hafıza kartı sony erıccsonun orjınalı ama bılgısayar gormuyor gordugu zamanda bıcımlandır dıyor bıcımlenemıyor ben hafıza kartına nasıl bıseyler atacam lutfen yardım edın
 
umitaskin84

umitaskin84

Üye
Gecenin üçünde benim gibi yapan var mı ki?
Önce hafıza kartına format attım sonra da hard format ile geceyi kapattım. Sonuç kız gibi 5800 :naughty:
 

ahmet mete ışık

Üye
mesaj lara gir ve orda n ayarları tıkla .diğere tıkla orda kulanılan hafıza olcak onu değiştir.
 
msndeyim

msndeyim

Üye
hafıza kartını biçimlendir deyince içindeki tüm bilgiler-klasörler silinmiyor mu, harddisk gibi örneğin? Ben telefonu ilk gün aldığım hale getirmek istiyorum kartı. dediğim gibi ilk gün karta bazı klasörler mevcuttu nokia tarafından önceden konmuş, o hale gelsin istiyorum. Soru: Kartı biçimlendir deyince ne var ne yok hepsi silinir mi, yoksa nokia tarafından önceden yüklenmiş telefonu ilk aldığım gün gördüğüm klasörler ("my videos, data, download .." vs) kalır sonradan eklenen bilgiler mi gider?


Bu sorunun cevabı kimse tarafından verilmemiş. Cevabını ben de merak ettim. Nasıl?:aman2::megafon:
 

ed1903

Üye
Bu sorunun cevabı kimse tarafından verilmemiş. Cevabını ben de merak ettim. Nasıl?:aman2::megafon:
---------------------------------------

cevabı ben vereyim o zaman

uygulamalardan kartı biçimlendirince games images installs gibi klasörler duruyor ;)
 

byy_478688

Üye
teşekürler nadir ALLAH'ın rahmeti üzerinde olsun
 


Üst Alt