zabaz18
Üye
Kardeşim telefonun mesajlar menüsüne girip seçenekleri tıklıyosun ayarlar diyosun ondan sora seçenekler çıkıyo diğer diye bi yazı var ona giriyosun orda kullanılan hafıza durumunu memory card yapıosun okadar..arkadaşlar hafıza kartını kullanmak istiyorm ama telefon kendi hafızasını kllanıyor .telefon ikidebir hafıza dolu diyor ama 5 gb boş lütfen yardım.



