Praetor
Emekli Yönetici
Ağız doluyken konuşmamak lazım.
Bkz. Laf yemek
yasminoz'cuum, iyi hoş güzel şeyler söylemişsin de Enes'e şaka yaptım yahu
Kimseye yobaz demiyorum. İsteyen içer isteyen içmez bana ne...
Zaten fazla talep olursa fiyatı artar, iyi böyle
Şaraba gelene kadar neler yapıyoruz... O da bizim günahımız yapacak bir şey yok. En azından "neden yasaklandığını" biliyorum, anlayabiliyorum... Ve Yaradan'ın yarattığına zarar vermiyorum; yani kendime. Mantığı tamam ama olayın bir de şekil şartı var, onu yerine getiremiyoruz işte.
Eh zararın neresinden dönsek kâr.
Bkz. Laf yemek

yasminoz'cuum, iyi hoş güzel şeyler söylemişsin de Enes'e şaka yaptım yahu

Kimseye yobaz demiyorum. İsteyen içer isteyen içmez bana ne...
Zaten fazla talep olursa fiyatı artar, iyi böyle

Şaraba gelene kadar neler yapıyoruz... O da bizim günahımız yapacak bir şey yok. En azından "neden yasaklandığını" biliyorum, anlayabiliyorum... Ve Yaradan'ın yarattığına zarar vermiyorum; yani kendime. Mantığı tamam ama olayın bir de şekil şartı var, onu yerine getiremiyoruz işte.
Eh zararın neresinden dönsek kâr.




daha çok gençti
Ata sağolsun 