servisden cihaz degişimi nasıl gerçekleşiyor? Teleservice

Sponsorlu Bağlantılar

tektabancam

Üye
    Konu Sahibi
servisden cihaz degişimi nasıl gerçekleşiyor? Teleservice
telesevice yolladıgım cihazımın ile ilgili degişim bekleniyor bilgisini aldım bu süreç nasıl işliyor yeni gelecek dihaz kutulu aksesuarları içindemi gelecek benden degiştirilen cihazın aksesuarlarını kutusunu geri isteyeceklermi daha önce degişim yapan arkadaşlar bu arada cihaz 3 den fazla servis gördü ve parça degişdi bu nedenle degişim isdemişdim. aşagıdaki kayıt açıldı bu nedemek şimdi ne olacak

Ariza kaydi acildi fakat onarim henuz tamamlanmadi
Is Emri No : **********
Model : N5800
IMEI / Seri No ***********************
Ariza Aciklamasi : Not: Kapaklarda soyulma ve cızıkler var
Müşteri cihazın değişimini talep ediyor
Uygulama hatası (5500)
RADYO VE KANAL DEGISTIRIRKEN DONUYOR
Aksesuarlar : PIL ************************
ON KAPAK
BATARYA KAPAGI
KALEM
MEMORY CARD8GB
Kayit Tarihi : **-**-2010
Beklemeye alindigi tarih : **-**-2010
Notlar : Degisim cihazi bekliyor ->00*******
 
  • Beğen
Tepkiler: cres557


OğuzcanAbi

Üye
2-3 ay bekletirler ama inş beklemessin
 

tektabancam

Üye
    Konu Sahibi
2-3 ay bekletirler ama inş beklemessin

İnş. bekleme konusu beni de rahatsız ediyor, fakat şikayet yolu açık
benim merak ettigim konu yeni cihazmı veriyolar yoksa eski cihazın kasasına anakatı mı degiştiriyorlar diyelimki yeni cihaz veriyor iseler aksesuarlarınıda veriyorlarmı diyelimki aks. verdiler bendeki eski cihazın aks. geri istiyorlarmı benim kafama takılan bu degişim nasıl oluyor hiç degişim yapan varmı beni aydınlatın lütfen
 

tektabancam

Üye
    Konu Sahibi
konu hakkında bilgi sahibi arkadaşlar yardımlşarınızı bekliyorum
 

nsagency

Üye
sen yine iyisin. benim n5800 7 defa arızalandı (3ü aksesuar) . son arızasında kulaklıktan sesim gitmiyordu.Telefon değişimi talep ettim. üst servise gönderdiler. bakmışlar hiçbir arızası yokmuş , kulaklık arızalıymıs sözde. benden kulaklıgı faturasıyla birlikte istediler. ama samsung telefonumda kulaklıgı catır catır kullanıyorum. başka n5800 da gayet guzel çalışıyor. 2 gün sonra telefon elime gelir ve iş tüketici mahkemesine düşecek ve paramı talep edicem.Keriz gibi 850 tl bayıldıydım bu telefona. Bu arada arkadasım 2-3 ay beklersin o telefonu.Ayrıca cihazın seri numaralarınada dikkat et. degistik diyorlar kapakla anakartı degistiriyorlar. Her turlu dalavera var bunlarda. internette teleservice ile ilgili yorumlara bir bak. Ne olduklarını görürsün. Sakın ama sakın teleservice garantisi olan bir cihazı almayın...
 
oimlizkan

oimlizkan

Üye
Merhaba KVK dan Nokia 6288 telefon almıştım bundan 2 yıl önce. Birkaç kez arızalandı ve dolayısıyle servise verdim. Her verdiğimde değişim istediğimi belirttim ve 4. servis sorunundan sonra cihazımın değişim beklediğini öğrendim. 1-2 ay bekledikten sonra( bu süre içerisinde acaba sıfırmı yoksa birkaç parçası değişip mi gelecek derken) cihazım geldi ve teslim almaya gittiğimde jelatinlere sarılı sıfır bir Nokia 6288 buldum karşımda. Bence sana da sıfır bir telefon verilecek. Tek eksisi garanti ilk telefon tarihi ile devam ediyor yani garantide bir artış olmuyor.
 

tektabancam

Üye
    Konu Sahibi
sen yine iyisin. benim n5800 7 defa arızalandı (3ü aksesuar) . son arızasında kulaklıktan sesim gitmiyordu.Telefon değişimi talep ettim. üst servise gönderdiler. bakmışlar hiçbir arızası yokmuş , kulaklık arızalıymıs sözde. benden kulaklıgı faturasıyla birlikte istediler. ama samsung telefonumda kulaklıgı catır catır kullanıyorum. başka n5800 da gayet guzel çalışıyor. 2 gün sonra telefon elime gelir ve iş tüketici mahkemesine düşecek ve paramı talep edicem.Keriz gibi 850 tl bayıldıydım bu telefona. Bu arada arkadasım 2-3 ay beklersin o telefonu.Ayrıca cihazın seri numaralarınada dikkat et. degistik diyorlar kapakla anakartı degistiriyorlar. Her turlu dalavera var bunlarda. internette teleservice ile ilgili yorumlara bir bak. Ne olduklarını görürsün. Sakın ama sakın teleservice garantisi olan bir cihazı almayın...

evet biraz araştırdım teleservice hakkında çok şikayet var fakat diger servisler içinde aynı durum geçerli sonuçda hiç biri müşteriyi bıktırmadan sonuca gitmiyor iki türlü degişim varmış svap=anakartı degiştiriyorlarmış sadece, kapaklar aynen kalıyomış ve aldıkları diger aks. ile birlikde yolluyorlarmış bide kutulu aks. degişim yapılyorlarmı bakalım bize nasıl bir hüküm giydirecekler ben şahsen 5800 aldığım için kendimi suçlu hissediyorum tabi onlarda bana cezamı keseceklermiş gibi anlarsınızya neyse bir şey ekliyeyim aslında tüm 5800 lar arızalı deneyin görüceksiniz telefonun tüm özellilerini kulklanan varmı var ise bu telefonu aldığına pişman değil ise parası çok dur bence benim şahsi görüşüm bu

--------------- Ekleme ---------------

Merhaba KVK dan Nokia 6288 telefon almıştım bundan 2 yıl önce. Birkaç kez arızalandı ve dolayısıyle servise verdim. Her verdiğimde değişim istediğimi belirttim ve 4. servis sorunundan sonra cihazımın değişim beklediğini öğrendim. 1-2 ay bekledikten sonra( bu süre içerisinde acaba sıfırmı yoksa birkaç parçası değişip mi gelecek derken) cihazım geldi ve teslim almaya gittiğimde jelatinlere sarılı sıfır bir Nokia 6288 buldum karşımda. Bence sana da sıfır bir telefon verilecek. Tek eksisi garanti ilk telefon tarihi ile devam ediyor yani garantide bir artış olmuyor.

saol kardeş içime su serptin inşallah dedigin gibi sıfırı ile degiştirirler bu arada garanti olayıda servis yedi bitirdi garantiyi telefon benden çok servisde zaman geçirdi
 

dostoyevsky1

Üye
Kutulu değişim yapılmaz,sadece cihaz değişir,stok durumuna göre bekleme süresi değişebilir.Hergün gönderiyorum:)
 

tektabancam

Üye
    Konu Sahibi
Kutulu değişim yapılmaz,sadece cihaz değişir,stok durumuna göre bekleme süresi değişebilir.Hergün gönderiyorum:)


anladıgım kadarı ile orada çalışmakdasınız bi kaç sorum olacak sadece cihaz degişir demişsiniz peki cihaz sıfırmı yani hiç kullanılmamış bir cihazmı yada daha önce servise arızalı bırakılan ve tamir edilen bir cihazmı? kafam bu konuya takılıyor ( svap )cihaz nedir? biraz araştırdım fakat tatmin edici bir cevap alamadım bu konuda da bilgi verirmisiniz birde ben cihazımı tam anlamıyla kullanamadan servise biraktım cihazı 8 ay oldu alalı 4 ayı servisde geçdi tabi toplamda 4 ay kayıtlarda degil fakat ben servise bırakıyorum 1 hahta sonra kayıt açılıyor 15 gün sonra gelin alın mesajı geliyor ben hemen gidemiyorum tabi iş sebebi ile bi kaç günde öle geçiyor derken bu böyle 7 kez tekrar etti ve sonunda 18.inden buyana da degişim debekleniyor (çok uzattım biliyorum dolmuşum baya) yani demek istedigim cihaz degişdi diyelim ve bir ay sonra değiştirdiler(inşallah daha erken olur) oldu şimdi 6 ay servis yolunda ben hiç kullanamadan geçen garanti süresini dört de biri gitti alacagım cihazın garanti süresi yeni mi başlar yoksa eski cihazın şatışından itibarenmi devam eder?

biraz uzun yazdığım için özürlerimi kabul edin

saygılar.
 
padisah_58

padisah_58

Üye
kardeşim valla ii seninkini değiştiriyolar benimkini değiştirediler ne sebeple değişim oldu bilgi verirsen sevinirim.. bu arada senden aksesuarları istemiyorlar sadece telefonu göndersen yeterli.. ayrıca değişimde telefon kutusuyla geliyor.. arakdaşım deiştirdi tam eksizsiz geldi..
 

tektabancam

Üye
    Konu Sahibi
SilentOne

SilentOne

Üye
inş. fazla beklmeessin
 

tektabancam

Üye
    Konu Sahibi
arkadaşlar bugün değişimin yapıldıugını ögrendi lakin tahmin ettigim gibi aksesuarsız sanırım swap sadece iç kart anlamına geliyor diye biliyorum neyse umarım sorun çözülmüşdür

Yapilan Islemler : Telefonunuz degistirilmistir.(SWAP)
Kayit Tarihi : 17-06-2010
Kapanis Tarihi : 17-07-2010
 

tektabancam

Üye
    Konu Sahibi
arkadaşlar telefonum gelmiş cumartesi teslim alacam inşallah bu gelen de sorun yoktur da kafam rahatlar.

arkadaşlar degişen cihazda sorunlu çıkar sa ne yapmalı bilen varsa cevaplasın lütfen
 

kelebej

Üye
benimde samsung i900 omniam var. ön plakası bollastığı için dokunmatik yönünü şaşırıyodu. servise yolladım. gayet güzel yaptılar yolladılar. ikincisinde yine aynı şey oldu. bu sefer 60 tl para talep ettiler ama yine aynı sorun. tek bahaneleri ekranın cizik olduğundan dolayı dokunmatiğinin bozulmasıymış güya. ben telefonumu biliorum sonuçta. annemde tüketici hakları mahkemesine verecek pazartesi günü. aldığım yerde garanti kapsamına giriyo dedi ama kadın arayıp para talep etti. mahkemede fiyatının iki katını alırım heralde.
 

tektabancam

Üye
    Konu Sahibi
degişim gelen telefon da sorunlu bi sinir le sattım
bir daha asla nokia telefon almayacagım
 

hmdym

Üye
ben de 5800 aldım almaz olaydım mesajlasırken ekranı gitti kvk ya gonderdim 1 buçuk ay gelmedi ciihaz değişimi istedim onaylandı stoklarda yokmuş gelince bana bildireceklermiş ne kadar daha beklemem lazım yardım için teşekkürler...
 

Benzer Konular

carantinas
Cevap
11
Görüntüleme
2K
Fatih[Sag0]HiphoP
Cevap
0
Görüntüleme
7K
Fatih[Sag0]HiphoP


Üst Alt