Nokia N79 açılmıyor. Acil yardım lazım.

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

sametx340

Üye
bende 6700 classic var hard format deniyorum ama işe yaramıyo :S
 


jeki01

jeki01

Üye
    Konu Sahibi
selam Pc modeli LG E500 serisi.
daha önceden bağlanıyordum Eset Nod 32 antivürüs programını yükledim ne olduysa ondan sonra oldu.
programı kaldırıp yeniden yükledim. N79 bağlanmıyor.
 
S'nek Valesi

S'nek Valesi

Üye
Pc'ye format at Olmadı Eseti kaldır.Eset yerine Avira falan yükle veya Esetin ayarlarında Bluetooth ayarları falan varsa onları değiştir .
 
jeki01

jeki01

Üye
    Konu Sahibi
sagol. bir denicem tesekkurler.
 
S'nek Valesi

S'nek Valesi

Üye
Önemli Değil :=)
 
jeki01

jeki01

Üye
    Konu Sahibi
selam.
Sorun çözüldü.
iyi iyi günler.
 
The CoRRe

The CoRRe

Üye
ver garantiye gitsin...
 
jeki01

jeki01

Üye
    Konu Sahibi
turkman50

turkman50

Üye
aynı sorun bendede var neymıs sorun??
 
turkman50

turkman50

Üye
slm arkadaslar mesaj yazarken n79 donuyorsa ve sadece kapatma tusu aktıfse batarya sokup cıkartınca bazen duzelıp bazen duzelmıyorsa sorun devam edıyorsa yada telefon her 3 dk da bır kapanıyorsa sorun buyuk bı ıhtımal donanımsa ben yaklasık 2 haftadır buna cozum arıyordum en guncel surumu jaf programı ıle yukledım usb + box ıle denendı olmadı .. ılk geldıgınde ıcınde bulunan 11 surumunu en eskı surum yukledım olmadı.. arastıra arastıra sorunun tus bordundakı navı tekerlegının yoneten cıpte oldgunu buldum.. garantıye gonderemezdım cunkı telefona cogu kez modıfıye yazılımlar yuklemıstım garantı dısı olmustu ve tanıdık telefoncuya gıttım cıpı degıstırdı duzeldı ama sonra yıne bozuldu eskı halıne geldı. daha sonra o çipi sökünce sorunun ortadan kalktıgını buldum arastırırken ve bıcak yardımı ıle çipi soktum bu ıslemden sonra telefondakı sorun ortadan kalktı halıylede navı ozellıgıde kayboldu..kı zaten muzık player dısında kullandıgım bırsey degıldı.. asagıda verecegım adreste o cıpın sokum vıdeosu var ısteyenler kendı sorumlulukları altında yapabılır..saygılar
 
jeki01

jeki01

Üye
    Konu Sahibi
sorunsuz calisiyor telefonum 2 seneyi gecti.
 

djsinanbeyh

Üye
Selamlar arkadaşlar.
2 gün önce N79 kilitlendi tuşlar çalışmadı pili çıkartıp tekrar taktım ekran açıldı nokia yazısı çıktı şifreyi gircem ama tuşlar çalışmıyor. telefon kitleniyor.
Ne yapmam lazım?

kardeşim ben de aynı sıkıntıdan dert yanıyordum. bu arkasındaki kapağın rengini alan alıcılar yüzünden oluyormuş. öyle farketmiştim. tema rengini arka kapak rengine göre ayarlamayı kapatırsan sorun ortadan kalkıyor. gerçi çözmüşsündür ama başına gelecek arkadaş olursa öyle yapsın.
 
jeki01

jeki01

Üye
    Konu Sahibi
kardeşim ben de aynı sıkıntıdan dert yanıyordum. bu arkasındaki kapağın rengini alan alıcılar yüzünden oluyormuş. öyle farketmiştim. tema rengini arka kapak rengine göre ayarlamayı kapatırsan sorun ortadan kalkıyor. gerçi çözmüşsündür ama başına gelecek arkadaş olursa öyle yapsın.
bu sorunla alakası yoktu, öndeki tuş takımında sorun vardı. düzeltildi.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt