lost_des
Üye
iphone'u 3.1.3'e yükselttim açılmıyor
telefon tamire gitmeden önce 3.1.3 vardı, geri geldikten sonra 3.1.2'ydi. itunes'u açarken sorup duruyodu yükseltilsin mi diye. ben de yükselttim şimdi. sadece itunes ve usb kablo işareti çıkıyo, acil aramaya izin veriyor. üstte "AVEA" yazıyor, şebeke var ama telefonu kullanamıyorum. lütfen yardım edin napmam lazım? telefon 2g bu arada.
--------------- Ekleme ---------------
arkadaşlar lütfen yardım edin. bu telefonda daha önce 3.1.3 çalıştığına göre tamamen kitlenmemiştir, mutlaka bi yolu vardır değil mi? telefonu ikinci el almıştım ve çalışıyodu. şimdi yükseltince bu sorun oldu sadece. dışarıdan arama geliyor ama ben açamıyorum kullanamıyorum.
jailbreak yapsam nolur? unlock'ı mı beklemek zorundayım?
--------------- Ekleme ---------------
arkadaşlar lütfen yardım edin. bu telefonda daha önce 3.1.3 çalıştığına göre tamamen kitlenmemiştir, mutlaka bi yolu vardır değil mi? telefonu ikinci el almıştım ve çalışıyodu. şimdi yükseltince bu sorun oldu sadece. dışarıdan arama geliyor ama ben açamıyorum kullanamıyorum.
jailbreak yapsam nolur? unlock'ı mı beklemek zorundayım?
teşekkürler.