iphone'u 3.1.3'e yükselttim açılmıyor

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
lost_des

lost_des

Üye
    Konu Sahibi
iphone'u 3.1.3'e yükselttim açılmıyor
telefon tamire gitmeden önce 3.1.3 vardı, geri geldikten sonra 3.1.2'ydi. itunes'u açarken sorup duruyodu yükseltilsin mi diye. ben de yükselttim şimdi. sadece itunes ve usb kablo işareti çıkıyo, acil aramaya izin veriyor. üstte "AVEA" yazıyor, şebeke var ama telefonu kullanamıyorum. lütfen yardım edin napmam lazım? telefon 2g bu arada.

--------------- Ekleme ---------------

arkadaşlar lütfen yardım edin. bu telefonda daha önce 3.1.3 çalıştığına göre tamamen kitlenmemiştir, mutlaka bi yolu vardır değil mi? telefonu ikinci el almıştım ve çalışıyodu. şimdi yükseltince bu sorun oldu sadece. dışarıdan arama geliyor ama ben açamıyorum kullanamıyorum.

jailbreak yapsam nolur? unlock'ı mı beklemek zorundayım?
 


poestt

Üye
aynısı bndede oldu sen hıc zorlama yapmssn gt kadıkoye veya tel tamırı olan bı pasaja 20 lıra ver yapsınlar
 
kill4youfenerbahçe

kill4youfenerbahçe

Üye
telefon tamire gitmeden önce 3.1.3 vardı, geri geldikten sonra 3.1.2'ydi. itunes'u açarken sorup duruyodu yükseltilsin mi diye. ben de yükselttim şimdi. sadece itunes ve usb kablo işareti çıkıyo, acil aramaya izin veriyor. üstte "AVEA" yazıyor, şebeke var ama telefonu kullanamıyorum. lütfen yardım edin napmam lazım? telefon 2g bu arada.

--------------- Ekleme ---------------

arkadaşlar lütfen yardım edin. bu telefonda daha önce 3.1.3 çalıştığına göre tamamen kitlenmemiştir, mutlaka bi yolu vardır değil mi? telefonu ikinci el almıştım ve çalışıyodu. şimdi yükseltince bu sorun oldu sadece. dışarıdan arama geliyor ama ben açamıyorum kullanamıyorum.

jailbreak yapsam nolur? unlock'ı mı beklemek zorundayım?
2G için tekrar jb yapman lazım 3.1.3 için jb çıkmıştı yanlış hatırlamıyorsam.Ewt ewt çıktı imei si uçmuştur şimdi senin 2g nin ona yeni imei çakman lazım bak forum sitelerinde bunlar ile ilğili bir çok forum var sana yardımcı olur boşu boşuna para harcama derim
 
lost_des

lost_des

Üye
    Konu Sahibi


bu yönergelerle jailbreak ve unlock yaptım, şu an telefon sorunsuz çalışıyor :) teşekkürler.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt