crazyjack
Üye
israile saldırdık dehşet dolu dakikalar
arkadaşlar merhaba uzun zamandır aranızda yoktum şu sıralar çok yorgunum geçen hafta bizde gazzeye giden yardım gemisindeydik zaten babam kafanı dağıtırsın hem arkadaşlarla git dedi bizim arkadaşlarla beraber bizde yardıma gönüllü olduk yalçın ben tugay neyse iskenderun körfezinden gemi kalkıodu bizde o sıra büfeden gemide kafa yaparız diye votka alıoduk sonra gemiyi görünce bizim elemanlara hadi atlayın gemi kalkıo dedim neyse gemiye atladık derken 1,5 saat sonra gemi kıbrısın yanından geçiodu benım abimde kıbrısta astronomi okuo sonra ben kaptanın yanına gidip kaptana hacı sola dönde abime bi selam çakıyım sonra yola devam ederiz dedim sonra kaptanda olmaz yeğen dedi bende sıkıla sıkıla güverteye gidip yalçınlarla takılmaya karar verdim işte sonra büfeden aldıgımız votkayı içtik sonra kafamız 1 mlyon oldu tugayda sıkılırız diye yanında mahallede kuşları avladığımız sapanları getirmiş yanında 50-60 torba bilyede vardı sonra bende yalçınla beraber kafa dağıtalm tugay dedim oda bu öneriyi haklı buldu ve bilyeleri cansız cisimlere atmaya karar verdik derken çoktan israile gelmişiz welcome israel yazıodu dedik hadi welcome yazan kelimede o harfinin içinden bilyeyi geçirmeye çalışalım sonra biz atmaya başladık sıra sıra derken orası askeri güvenlik bölgesiymiş var gücümle bi geçirdim bilye bi askerin gözünün içine girdi askerde kıvrıldı kıvrıldı yuvarlandı döndü zıpladı sonrada can verdi üçümüz bu dehşet dolu dakikalardan sonra beş adım geri çekildik ve olan biteni seyrettik sonra angutun biri komandomuymuş neymiş sirene bastı o dakikadan sonra viiiii viiii diye siren çalmaya başladı bu sapşallar takviye destek istemiş bu sefer biz korktuk kamaraya kaçtk sonra tak tak tak tak diye sesler duyduk sonra bende vatanımızın gemisini savunma içgüdüsyle yalçına kazan dairesinde jack diye bi adam var git ona selamımı söyle emaneti al gel dedim sonra bu gidip kalaşnikofları getirdi ve bizde vatanı savunuyoruz diye geçen sene keskin nişancılık kampında öğrendiğim hünerlerimi sergilemeye başladım takır takır karşımızdaki askerleri tek tek düşürmeye başladık ne kadar asker varsa 12den vuruyorduk tak tak tak hepsi düşüyordu adeta hepsi birer bowling şişeleri gibi devriliyordu sayısı gittikçe azalan israil ordusu korkmuş olacakki bi takviye destek daha istedi üzerimizde helikopterler uçuşuyordu sonra adamın biri helikopterden atladı bi baktım tanış çıktı muhabbeti kurduk derken bizim yalçın ortalığı ateşe verircesine canını seven kaçsın lannn diyerek gemiyi karıştırdı adeta gemi ana baba günüydü millet kaçışırken bende durun lannn diye bi bağırdım herkes durdu ve bana baktı sonrasında üst güverteye çıkıp anlamlı bi konusma yaptım dostuz kardeşiz klişelerini kullandım ve israil ordusuda dahil yardım gönüllüleri bizi alkışladı ve 3 saat sonra haberlere düştük geçendede eve geldim daha yeni bilgisayarı açtım fakat israil bizi yanlış anladı ve onurumuzu gururumuzu ayaklar altına aldı israile dava açmayı düşünüyoruz ne yapmalyz yardm edin




hemen tv yi açtım

