5,6 galiba gittikçe birazdaha örgreniorum
punqermojo Üye Konu Sahibi kendi yapmış oldugum photoshop 5,6 galiba gittikçe birazdaha örgreniorum Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
punqermojo Üye Konu Sahibi TuRkiShCowboy' Alıntı: Paint varken Genişletmek için tıkla ... paintten yapamamki
punqermojo Üye Konu Sahibi Davut' Alıntı: Jant ve boya dışında değişiklik yok sanki... Genişletmek için tıkla ... arabayı aşşa dogru çökelttim --------------- Ekleme --------------- cam rengi D:
Davut' Alıntı: Jant ve boya dışında değişiklik yok sanki... Genişletmek için tıkla ... arabayı aşşa dogru çökelttim --------------- Ekleme --------------- cam rengi D:
punqermojo Üye Konu Sahibi haltie' Alıntı: on numara olmuş tebrikler. renkte bomba bana özel bir şey isterim senden bmwli Genişletmek için tıkla ... Tamam Biraz Rahatladıkan sonra sana özel bitane yapıcam sana özel konu açıcam
haltie' Alıntı: on numara olmuş tebrikler. renkte bomba bana özel bir şey isterim senden bmwli Genişletmek için tıkla ... Tamam Biraz Rahatladıkan sonra sana özel bitane yapıcam sana özel konu açıcam
punqermojo Üye Konu Sahibi haltie' Alıntı: merakla bekliyorum teşekkürler Genişletmek için tıkla ... önemli degil --------------- Ekleme --------------- Revengeful' Alıntı: bence süper Genişletmek için tıkla ... teşekkür ederim --------------- Ekleme --------------- Revengeful' Alıntı: bence süper Genişletmek için tıkla ... teşekkürler
haltie' Alıntı: merakla bekliyorum teşekkürler Genişletmek için tıkla ... önemli degil --------------- Ekleme --------------- Revengeful' Alıntı: bence süper Genişletmek için tıkla ... teşekkür ederim --------------- Ekleme --------------- Revengeful' Alıntı: bence süper Genişletmek için tıkla ... teşekkürler