ben tüm seriyi 7 kere bitirdimsence 1 kere bitirmek çok mu uzun sürer
Her halde Azkaban Tutsağı ' na tek oy verende sensin o halde ?filmler içinde ise en çok beni meraklandıran ve eğlendiren Azkapan Tutsağı idi..

cℓαηяσу;2357591' Alıntı:Beni en çok etkileyen film melez prens oldu dumbledore'un ölümü sahnesi müthişti![]()

günde on saat kitap okursam 5 saat uyursam fazlasıyla yemek yersem yine de zaman kalırNedenkiYatmadın uyumadın su içmedin tuwalete gitmedin de sadece o kitaplarımı okudun ? benimdemi öyle yapmam gerek ?
![]()
![]()
![]()
![]()
günde on saat kitap okursam 5 saat uyursam fazlasıyla yemek yersem yine de zaman kalır

Walla bunun gibi kitapları bende okurum .. Yoksa normalde okumak hiç huyum değildir ( kitap )![]()

evet benim ,diğerlerine göre neden bu kadar az sevildi anlamadım.zaman yolculuğu,şaşırtıcı senaryosu karmaşık ama derli toplu yapısı çok hoşuma gitmişti.ben herhalde sinema tv öğrencisi olarak filmlere daha farklı bir bakış açısından bakıyorum.Her halde Azkaban Tutsağı ' na tek oy verende sensin o halde ?![]()
