6303c live messenger ayarları????

Sponsorlu Bağlantılar

|-ERKAN-|

|-ERKAN-|

Üye
6303c live messenger ayarları????
cihazımı daha yeni aldım msn yazıp 2222 ye gönderdim fakat cihazınıza uygun ayar bulunamadı dio!!telefonumda orjinal live msn yüklü nasıl oluyo anlamadım?yardımlarınızı bekliyorum...
 


darülmendep

darülmendep

Üye
MSN boşluk 6303 yazarak mı denedin
 
|-ERKAN-|

|-ERKAN-|

Üye
yok direk msn yazıp 2222 ye gönderdim öyle diil mi ki??
 
eQooo

eQooo

Üye
en güzeli saten bedava ara müşteri hizmetlerini...
 
|-ERKAN-|

|-ERKAN-|

Üye
arıcaz artık napalm :)
 

sahmelik

Üye
yapabildinmi
 
|-ERKAN-|

|-ERKAN-|

Üye
arkadaşlar vodafone live ayarlarını yükledim cihaza vodafone internet bağlantısını kullanarak giriyorum saat başı yarım kontör gidyor o kadar konuşmama rağmen mutlaka sizde deneyin :) turkcell de denemeyin sakın ben sadece bakıp çıktım 4 kntr gitti :)
 

zugur

Üye
Merhaba arkadaslar TeL. bugun aLdım suan sarzda sabırsızlıkla kurcalamayı bekliyorum :)) avea kullanıyorum ve msn acmayı düşünüyorum kullanan oneren onermeyen deneyen arkadaslarımın fikirlerini ozellikle bekliyorum Şimdiden herkeze ÇOOK tesekkürler..
 
eyup007

eyup007

Üye
beyler bu live emssenger sanırım 5130 a ait olanını ndridim henüz denemedim arka plandamı çalışıyor bu meret? bana şöyle media player gibi arka planda çalışanı lazım..çünkü girdim msn ye s40 elim olmaısna rağmen uygulama için zart zurt açık olan programları kapatın dedi sms ve media player ı sonlardırdım öyle girdi fakat msn ime giriş yapmadım sizde arka plandamı çalışıyor? 5130 sahibi arkada arka planda demişti ama emin değilim..
 
|-ERKAN-|

|-ERKAN-|

Üye
Merhaba arkadaslar TeL. bugun aLdım suan sarzda sabırsızlıkla kurcalamayı bekliyorum :)) avea kullanıyorum ve msn acmayı düşünüyorum kullanan oneren onermeyen deneyen arkadaslarımın fikirlerini ozellikle bekliyorum Şimdiden herkeze ÇOOK tesekkürler..
hayırlı olsun arkadaşım.msn e girmek için avea internet ayarlarını yap ve mesajlardan messenger a bağlan :)
beyler bu live emssenger sanırım 5130 a ait olanını ndridim henüz denemedim arka plandamı çalışıyor bu meret? bana şöyle media player gibi arka planda çalışanı lazım..çünkü girdim msn ye s40 elim olmaısna rağmen uygulama için zart zurt açık olan programları kapatın dedi sms ve media player ı sonlardırdım öyle girdi fakat msn ime giriş yapmadım sizde arka plandamı çalışıyor? 5130 sahibi arkada arka planda demişti ama emin değilim..
dostum 6303 classic de messenger orjinal var ve arka planda sorunsuz çalışıyor.eğer cihazında orjinal yüklü gelmediyse arka planda hiçbir msn çalışmaz.cihazın s60 olsa her program çalışırdı.
 
eyup007

eyup007

Üye
hayırlı olsun arkadaşım.msn e girmek için avea internet ayarlarını yap ve mesajlardan messenger a bağlan :)

dostum 6303 classic de messenger orjinal var ve arka planda sorunsuz çalışıyor.eğer cihazında orjinal yüklü gelmediyse arka planda hiçbir msn çalışmaz.cihazın s60 olsa her program çalışırdı.
peki dostum aklıma bişi takıldı oxycube ile telefonun hafızasına yüklesem olurmu acaba? senin telefonda s40v5 yada v6 olması gerekti bana msn sini oxycube ile alıp upload edermisin? örneğin telefonumda opera mini 4.2 var istesem nescube ile 5.0 diye değiştirebilirim.. yani demek istediğim o ki programı bana upload edip oxy cube da hangi dosyanın içinde olduğunu söylersen olurmu?
 

ibo1994

Üye
benimde 6303 c tel var mesenger a giremiyorum acele bana yardım
 

War2

Üye
arkadaşlar vodafone live ayarlarını yükledim cihaza vodafone internet bağlantısını kullanarak giriyorum saat başı yarım kontör gidyor o kadar konuşmama rağmen mutlaka sizde deneyin :) turkcell de denemeyin sakın ben sadece bakıp çıktım 4 kntr gitti :)
vdafn live ayarlarını nasıl yükltcem
 
abdül21800

abdül21800

Üye
:hmmm
 

oucan024

Üye
ben 6303c aldim.Güzel telefon ama internete giremiyorum.Turkcell internet ayarlarinida yaptim hala girmiyor bi yardim edin
 

920error920

Üye
arkadaşlar avea nın sitesinde cihaz için verilen ayarları yaptım fakat ayarlarda bir sekme var ama cihazda öyle bir sekme yq veri aktarımı: paket veri olucak ama cihazda öle bi secenek gelmio atlıom o secenegi sorada paket veri bağlantısı yq bağlantı kullanılamıyor dio ne yapmam gerek ??
 

isa taşkın

Üye
bu internet ayarını nası acıyoz ya arkadaşlar bi care yokmuu
 


Üst Alt