hbekil
Üye
SON NOKTAYI KOYUYORUM.olmuyor arkadaşlar olmuyor mp3 dosyaları mesaj sesi yapılmıyor.benim telefonda olmuyor.şimdi diyeceksiniz benim telefonumda oluyoda seninkinde nasıl olmuyor?? versiyon farklılığı var sürüm farklılığı kimi serilerde oluyo kimilerinde ise olmuyo yoksa olmaması yapamıyanların beceriksizliği değil.kimse çok bilmişlik yapmasın.yok bilmeyenler yazmasın oluyo falan filan bi sürü şey yazmışsınız.bitelefonda olupta diğerinde olmuyosa bu versiyon farkındandır biraz kafayı çalıştırın.seninkinde oluyosa benimkinde olmuyo işte eğer bursadan ben yaparım diyen varsa buluşalım yapana o anda telefonu hediye etçem ama yapamazsan ben senin telefonunu alırım evt buyrun oluyo diyenler ben yaparım diyenler cevaplarınızı bekliyorum


En yakın servisten yeni versiyonu yükletip mesaj sesinizi değiştirin..
oluyormuş değilmi... ne zaman sıkışırsanız önce konu açın sonra bana pm yoluyla konunun yerinin linkini verin bu telefon hakkında ne varsa size yardımda bulunacam kolay gelleeee...
ve mesaj sesini değiştim. teşekkür ederim