wt3 çok memnunum , kamerayı salla bende 3,2 px telefon vardı bir kere çekmedim foto , kim çekiyorki merak ediyorum, herkeste dijital kamera var , havası yeter, tv mükemmel, dokunmatik iyi ,
Dokunmatik seviyorum dersen wt3 al
Görüntü seviyorum dersen wt9
arkadaşlar bende dğiştirmek istyorum acaba wt-3 mü wt-6 mı kaç gündür yorum yazıyorum yok konu açıyorum yok 1 milyom üyeli sitede bir Allah'ın kulu şu sorularıma cevap yazsın ikincisi trident trk malı mıçin malı mı üçncüsü wt3 bir forum sitesinde iyi diğerinde kötü bunlara bir cevap lütfen acillllllllllll
ya arkadaşlar bir şey sorcam şimdi trident yeni bir telefon çıkardı wt-6 die acaba o daha mı iyi bir yardımc olursanız ve bir şey dawt-3 telefonu olanlar menü görünümü ve rehber ve mesaj görünümünü bir gönderebilir misiniz acil yardım lütfen şimdiden teşekkürler
ve kesinlikle wt-6 daha iyidir diyorum çünkü hataları azaltmışlardır ya da hiç yoktur 
herkese tavsiye edrim süper bir telefon ama dokunmatik kullnabilecekler alsın gorunduğu kadar kullanımı kolay değil
