TRİDENT WT-9 ve WT-3 Kullananlar + ve - yönlerini paylaşsınlar

Sponsorlu Bağlantılar

patlıcannn

patlıcannn

Üye
    Konu Sahibi
TRİDENT WT-9 ve WT-3 Kullananlar + ve - yönlerini paylaşsınlar
arkadaşlar ben wentto f003 kullanıyorum ama değiştirmek istiyorum acaba trident wt-3 mü yoksa wt-9 mu alim hangisi daha kaliteli , kullanışlı ve sağlam bildiklerinizi paylaşırmısızınız lütfen teşekkürler..!
 


ucx

ucx

Üye
Ben wt-3 kullanıyorum. Memnunum aslında hem karizması var hemde özellik bakımından tatmin edici. e jar ve jad uygulamalarını desteklemeside çok büyük avantaj (yanlız tüm bu saydıklarım wt-9'da da var)

Şimdi bana soracak olursan wt3 biraz kibar telefondur ve msj yazmada ilk başlarda çok zorlanabilirsin. ama sonra alışıyorsun.
ama wt-9'da böyle bir sorun yok normal Q klavye olduğu için gözün kapalı msj yazabilirsin.

Dediğim gibi özellik bakımından ikiside hemen hemen aynı.
Dokunmatik seviyorum dersen wt3 al
Görüntü seviyorum dersen wt9
Bu arada wt3 iphone çakması, wt9 ise blackberry çakması.
 

Darkkek

Üye
Bende aldım Cuma günü süper telefon kardeş. Java oyunlarda n73 gibi ekranı olmadığından sağda beyazlık bırakabiliyor ama çoğu oyun kabul ediyor bünyesinde bu oyun açısından güzel.

Müzik açısından süper arkadaşın telefonundan(Samsung MODEL) daha iyi ses veriyor MAŞALLAH. Ayrıca WİFİ süper çekiyor yani wireless mükemmel. Facebook, twitter, opera mini, skype, ebuddy, MSN, Word dosyalarını açmaya yarıyan program vb. daha bir sürü şey içinde

Kamerası 1.3 MP olmasına karşın gayet güzel. Böyle biraz güneş giren eve arkanı dönük çek %100 NET.

Video oynatıcı da var mümkün olduğunca net videolar yükle ki Telefonda görüntü bozulmasın Yoksa bu özelliğide süper video oynatma.

TV ve Radyo özelliği mükemmel.

BlackBerry Bold 9000 başlangıç menü ve görüntü olarak birebir aynı. Özelliklerde yakın arasındaki fark 1 milyar

Trident w-t9 320 ise BlackBerry bold 9000 tam 1 milyar 320

O yüzden sana Şiddetle tavsiye ederim. Mutlaka al.

Daha bir sorun varsa beklerim.
 

teomanata

Üye
wt3 çok memnunum , kamerayı salla bende 3,2 px telefon vardı bir kere çekmedim foto , kim çekiyorki merak ediyorum, herkeste dijital kamera var , havası yeter, tv mükemmel, dokunmatik iyi ,
 
ucx

ucx

Üye
wt3 çok memnunum , kamerayı salla bende 3,2 px telefon vardı bir kere çekmedim foto , kim çekiyorki merak ediyorum, herkeste dijital kamera var , havası yeter, tv mükemmel, dokunmatik iyi ,

Kamerası bence gayet güzel.
 

DarknessMasteR

Üye
Dokunmatik seviyorum dersen wt3 al
Görüntü seviyorum dersen wt9

Bende WT3 kullanıyorum Ucx dediği gibi;
dokunmatik seviyorsan Iphone görünüm seviyorsan WT3 al
Yok dokunmatik sevmiyorsan WT9 al

2sininde özellikleri aynı fark yok
 

asur33

Üye
ya arkadaşlar bir şey sorcam şimdi trident yeni bir telefon çıkardı wt-6 die acaba o daha mı iyi bir yardımc olursanız ve bir şey dawt-3 telefonu olanlar menü görünümü ve rehber ve mesaj görünümünü bir gönderebilir misiniz acil yardım lütfen şimdiden teşekkürler
 
money29

money29

Üye
Bu tridentin i phone modeli nasıl acaba bılen varmı?
 

asur33

Üye
arkadaşlar bende dğiştirmek istyorum acaba wt-3 mü wt-6 mı kaç gündür yorum yazıyorum yok konu açıyorum yok 1 milyom üyeli sitede bir Allah'ın kulu şu sorularıma cevap yazsın ikincisi trident trk malı mıçin malı mı üçncüsü wt3 bir forum sitesinde iyi diğerinde kötü bunlara bir cevap lütfen acillllllllllll
 
minkara

minkara

Üye
arkadaşlar bende dğiştirmek istyorum acaba wt-3 mü wt-6 mı kaç gündür yorum yazıyorum yok konu açıyorum yok 1 milyom üyeli sitede bir Allah'ın kulu şu sorularıma cevap yazsın ikincisi trident trk malı mıçin malı mı üçncüsü wt3 bir forum sitesinde iyi diğerinde kötü bunlara bir cevap lütfen acillllllllllll

arkadaşım bildiğin gibi w-t6 w-t3 ten sonra çıktı aralarındaki fark navigasyon... ve benim düşünceme göre w-t6 da w-t3 ün yazılım hataları ayıklanmış olması lazım....sonuç olarak w-t6 önerim
 

mustafa kanat

Üye
wt 3 wt 6 konusu cidden düşündürüyor bi blen yok mu
 

hykara86

Üye
Bende 4 gun çnce wt3 aldım . aldıgım yerde wt6 da vardı aralarında 85 tl fark var . farkı ne dedım wt6 da navigasyon var baska bır fark yok aralarında bu yenı serısı dedı adam . ama bence yenı cıkan bır oncekınden mutlaka daha ıyıydır 85 tl fark verırım sorun yok dıyorsan wt6 al ama wt6 wt3 e gore daha buyuk . ben sevmedım
 

tekin_52

Üye
mrb. Arkadaslar bende trindet w-t9 var ama kucuk bir problemim var bundan ben wifi den internete girebiliyorum ama kulandigim operetor tarfindan internet paketi aldim ama ( facebook-ebuddy-google maps-vs. gibi internet programlarna giremiyorum java ayarlarinda kontrol edin diyor.. ama ne yaptiysam olmadi bu konuda bana yardimci olabilirseniz sevinirim arkadaslarrr...!
 

phoenixcik

Üye
ya arkadaşlar bir şey sorcam şimdi trident yeni bir telefon çıkardı wt-6 die acaba o daha mı iyi bir yardımc olursanız ve bir şey dawt-3 telefonu olanlar menü görünümü ve rehber ve mesaj görünümünü bir gönderebilir misiniz acil yardım lütfen şimdiden teşekkürler


trident türk mühendisleri tarafından yapılıyor ama çinde üretiliyor :hmmm ve kesinlikle wt-6 daha iyidir diyorum çünkü hataları azaltmışlardır ya da hiç yoktur :ehe
 

ayca96

Üye
ben trident w-t6 kullanıyorum bir hafta oldu kullanalı çok gusel bir telefon çok memnunum goruntu açısından bir harika ona diyecek yok ozellikleride harika ama cin malı olduğu için iyisini almak lazım herzaman iyi mal gelmez :D herkese tavsiye edrim süper bir telefon ama dokunmatik kullnabilecekler alsın gorunduğu kadar kullanımı kolay değil

--------------- Ekleme ---------------

arkadaşlar ben trident w-t6 kullanıyorum iphone modelinden çok memnunum herşeyi bir harika ama dokunmadık kullanabilecekler alsın kullanımı gorunduğu kadar basıt değil ama 10 numara telefon
 

bekir42007

Üye
Trident wt-3 le facebook'a giremiyormusun ?
Problemi %100 çözdüm. isteyenlerle paylaşabilirim.
Facebook adresim : [email protected]
 

arsiv.onlinegoo

Üye
arkdaşlar trident w-t3 nasıl zoom yapılıyor yaklaştırılıyor 4x olarak gözüküyor ama nasıl yaklaştırcam ..??
 

apo1993

Üye
arkadaşlar wt-3 faceye griyor mu ?
 
alisali11

alisali11

Üye
Sana Şöyle Söyleyeyim Wt-3 aldığında bir havan oluyor yani tıpkı Iphone Gİbi Telefonda mesaj yazma ve konuşma gibi ŞEYLERDE SORUN ÇEKMESSİN VE KULLANIŞI RAHAT Fkat internette donma sorunu yaşıyorum bu oldukça kötü oluyor .Kamera ya İhtiyaç duyulmayyacak bir telefona sahip olurusun. Sonuç olarak Trident Wt-3 (Iphone tipi ) Almanı tavsiye ederim
 

ustaa007

Üye
WT-3'ün dokunmatiğinde biraz sorun yaşayabilirsin (Alışına kadar). Gerisinde ise sorunsuz bir telefon. WT-9 felanda bilmem.
 


Üst Alt