Kız olmanın 31 iyi yönü xD

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Onur Saka

Onur Saka

Üye
    Konu Sahibi
Kız olmanın 31 iyi yönü xD
Kız olmanın 31 iyi yönü
*Her ne kadar kızsal sorunlarla boğuşmaktan bitap
> düştüğümüz durumlar olsa da, kız olmak gerçekten güzel bir şey.*

> 1- Erkek kıyafetleri giydiğimizde kimse bize dönüp bakmaz.

> 2- "Damsız girilmez" yazısı bizim için hiçbir şey ifade etmiyor.

> 3- "Kas yapacağım" diye kasmamıza gerek yok.

> 4- Kas gücü gerektirecek işleri zevkle yapacak birilerini her zaman buluruz.

> 5- Dünya yerle bir olsa da, önce kadınlar ve çocuklar!

> 6-Çirkin bile olsak kendimizi makyajla güzelleştirebiliriz.

> 7- Sünnet olmayız.:ehe:ehe:ehe:ehe:ehe

> 8- Kısa boy mu? Topuklu ayakkabılar ne güne duruyor?

> 9- Yaşımız ne olursa olsun sokakta gezinirken pamuk

> helva ve elma sekeri yiyebiliriz.

> 10- Her sabah tıraş olmak zorunda değiliz.

> 11- Genellikle istediğimizi almamamız için söylememiz yeterlidir.

> 12- Blue-jean'lerimizin çeşitli kısımları diğer taraflarına göre dengesiz
> biçimde beyazlamaz.

> 13- Bebeklik albümlerimiz sırtüstü çıplak resimlerimizle dolu değil.

> 14- Horlamıyoruz.

> 15- Birbirimize beklenmedik eşek şakaları yapma adetimiz yoktur.

> 16- Arada bir yemek yapabilir, kötü de olsa herkese yedirebiliriz.

> 17- Tükürmeyiz...

> 18- Ayaklarımız kokmaz.

> 19- Sevinince, üzülünce, korkunca çığlık atabiliriz.

> 20- Aradığınız adresi, kaybolmadan önce sormayı akıl edebiliriz.

> 21- Askere gitmiyoruz... (ama Her Türk Erkeğinin Kutsal GÖREVİ...)

> 22- Hayatimizin hiçbir döneminde kravat takmak zorunda değiliz.

> 23- Aksesuar kullanabiliyoruz.

> 24- Yağmurda şemsiyesiz kalmayız.

> 25- Kol saatimizin ayni zamanda hesap makinesi, takometre, barometre,

termometre ve radyo olması şart değil.

26- İstemezsek hesap ödemeyebiliriz.

> 27- Yürürken ceplerimizden bozuk para, anahtar, çakmak vs.
> sesleri gelmez...

> 28- Gece, şartlar ne olursa olsun evimize bırakılırız

> 29- Kel olmuyoruz.

> 30- Toplu taşıma araçlarında ayakta kalmayız.

> 31- İstediğimiz her yerde ve her koşulda ağlayabiliriz.
 
  • Beğen
Tepkiler: minoo


Perfect!

Üye
erkek olmanında iyi yönleri sayılabilir.
En önemlisi yukarda yazılanlara bakarsak kendi işini başkasına ihtiyaç duymadan yapabilmek herelde
 

Revengeful

Emekli Yönetici
Ama kadınlar hep yardıma muhtaç yaratıklar erkekler yalnız yaşayabilir fakat kadında o içgüdü yok xD
 
Onur Saka

Onur Saka

Üye
    Konu Sahibi
erkek olmanında iyi yönleri sayılabilir.
En önemlisi yukarda yazılanlara bakarsak kendi işini başkasına ihtiyaç duymadan yapabilmek herelde

Biz Erkek'lerin İyi Yönlerini Saysam Bitmez Emin Ol :)
ÖRNEK; Kaldırıldı +22 Nedeniyle :):ehe:ehe:ehe
 

Revengeful

Emekli Yönetici
çok açık sözlüsün xD dikkat et uyarı alma xD
 

Revengeful

Emekli Yönetici
+22 +21 olmasın veya +18 xD
 
zehircbbb

zehircbbb

Üye
xD xD beLescı bunLar yaww :D Biz oLmasak bunLar oLur beNce :D
 
-YARINIYOK-

-YARINIYOK-

Üye
:):)
 
Unstable01

Unstable01

Üye
:).....
 
minoo

minoo

Üye
kötü yanları da var ama bi kız olark şikayetçiym :D...kızlaar yk mu kmse ya :D
 
Onur Saka

Onur Saka

Üye
    Konu Sahibi
zehircbbb

zehircbbb

Üye
:d:d:d
 
ekc-103

ekc-103

Üye
cok güzeldi sağol
 
izmirligenc

izmirligenc

Üye
:kop::kop:
 
minoo

minoo

Üye
uff :D
 
minoo

minoo

Üye
kız yok burda :D
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular



Üst Alt