TOP 5 >> COMPACT Fotoğraf Makinası

Sponsorlu Bağlantılar

elive

elive

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
TOP 5 >> COMPACT Fotoğraf Makinası


1-7 MART HAFTASI

1-Sony W380

2-Canon A480

3-Casio Z33

4-Sony W320

5-Samsung ST45


8-11 MART HAFTASI

1-SONY W350

2-SONY W320

3-SONY W330

4-CANON A480

5-NIKON S220



15-21 MART 2010 HAFTASI

1-CANON A480

2-SONY W320

3-SAMSUNG ST45

4-NIKON S220

5-CANON A1100


22-28 MART 2010 HAFTASI

1-CANON E1

2-SONY W320

3-SAMSUNG ST45

4-SONY W330

5-SONY W350



29 MART- 4 NİSAN 2010 HAFTASI

1-SONY W320

2-SONY W350

3-SAMSUNG ST45

4-PANASONIC FS10

5-SONY W330


5 NİSAN- 11 NİSAN 2010 HAFTASI

1- PANASONIC FS3

2-SAMSUNG ST-45

3-CANON A 480

4-SONY W320

5-SONY W380

12 NİSAN- 18 NİSAN 2010 HAFTASI

1-SONY W350

2-PANASONIC F3

3-PANASONIC FS10

4-SAMSUNG PL50

5-CANON E1

19 NİSAN- 25 NİSAN 2010 HAFTASI

1-PANASONIC FS10

2-SONY W350

3-PANASONIC F3

4-SAMSUNG PL50

5-CANON IXUS100

26 NİSAN- 2 MAYIS 2010 HAFTASI

1- SONY W350

2-PANASONIC FS10

3-SONY W310

4-SAMSUNG PL50

5-SAMSUNG ST45


MAYIS 2010 - MAYIS 2010 - MAYIS 2010

1- SAMSUNG PL 50

2-PANASONIC FS 10

3-SONY W350

4-CANON IXUS 100

5-PANASONIC F 3


TEMMUZ 2010 - TEMMUZ 2010 - TEMMUZ 2010

1- SONY W350

2-SAMSUNG PL50

3-PANASONIC F2

4-CANON A3000

5-NİKON L21


MART 2011 - MART 2011 - MART 2011

1-SONY W570

2-SAMSUNG PL200

3-PANASONIC TZ10

4-FUJIFILM AV150

5-KODAK M530
 
  • Beğen
Tepkiler: cemee61


izmirligenc

izmirligenc

Üye
teskler emre
 

edizforum

Üye
Bu neye göre top 5 acaba hersene dünya kadar ödül alan Fujifilm niye yok merak ettim daha doğrusu ???
 
>Pessimistic.

>Pessimistic.

Üye
kodak easyshare m531 var nokia n8 bile daha iyi cekiyor canon kopakt makinada iyi
 
aykt

aykt

Üye
sony w350 bende de var hd video ve yüksek çözünürlük fotoğraflar çekiyor ama bence büyük sorunları var bu yüzden de tavsiye etmiyorum.
1-video çekiminde zoom yaparken optikten kısık mekanik bir ses geliyor ve bu seside kaydediyor. O kısık ses kaydettiğin videoda daha yüksek seste oluyo ve rahatsız edici.
2-512 mblik hafıza kartında düzgün çalışırken 8gb lik hafıza kartını takınca çok hafif kasılmalar oluyor.
3-En kötü özelliği diyebilirim pilin çok çabuk şarjı bitiyor. Nerde nasıl kullanacağınıza bağlı ama ben bir fuarda en yüksek kalitede fotolar çektiğimde 1 saat dayandı. Makinayı kullanmadan önce şarja takmanız gerekiyor daha önceden şarj ettiyseniz her türlü bitmiştir yani daha önceden şarj edeyim ilerde lazım olduğunda açar kullanırım demeyin şarj 0 oluyor zaten kullanma kılavuzundada yazar.
 
somurtukk

somurtukk

Üye
tesekkürler
 
Baskentliia

Baskentliia

Üye
tercihim canon
 


Üst Alt