Buyrun Size 5800'ın Bütün Patch'leri..

Sponsorlu Bağlantılar

byibo

byibo

Üye
rarda sorun var arkadaslar...
 


gsbaran

Üye
yo sorun yok ben indirdim kullanıyorum ama
bişey eksik ne biliyomusunz arkadaşlar
hangi program ne işe yarar söylerseniz daha güzel olmazmı herkesin ingilizcesi yetmiyi belki :)
 
soket43

soket43

Üye
    Konu Sahibi
yo sorun yok ben indirdim kullanıyorum ama
bişey eksik ne biliyomusunz arkadaşlar
hangi program ne işe yarar söylerseniz daha güzel olmazmı herkesin ingilizcesi yetmiyi belki :)
------------------------------
öncelikle google 'ın translate ( çeviri ) yapmak için web sitesi var buradan kolaylıkla çeviri yapabilrsin.
Ambalaj içerir:

- C2Z [Maker yama söyleyerek oluşturmak için]

- Call Log:Arama yapın [telefon mağazaları kaybetti aramaları, SMS ve 30 gün boyunca diğerleri, bu düzeltme olacaktır son 365days ile]

- Disable Charger Notice:Sakatlar Şarj Hakları : "olarak Loaded Pil" vb uyarıları kaldırmak için]

- Hide Menu:Menü Gizle:dokunun Menü - Çok Uzun gizler [I Kısa Multi dokunun ters mi?]

- Open4all [o (gibi) mahrum yana mobil gizli klasörleri görüntülemenizi sağlar, Kaynak vb -

- InstallServer V20:yükle programı oturum açmadan

- InstallServer v21:imza olmadan uygulamalar yüklemek için

- InstallServer v11:imza olmadan uygulamalar yüklemek için

- Record Remove Tone:Kayıt Kaldır Ton kaldırır ses kayıt

- Remove network(net) Led:Kaldır ağ (net) Led odası (kamera) kırmızı LED kaldırmak için

- Reset on Power Long Press :Reset Güç Uzun Basında telefonu yeniden başlatmanız kıvılcım dokundu düğmeye çıkmak için

- Shot Multi Tap:Shot Çok dokunun ve klavye kullandığını Doğum zamanı azaltır .
 
padisah_58

padisah_58

Üye
bu patch ne oluyor tam olarak kelime manası??? ayrıca ne işe yarıyor blgilendiren olursa sevinirim??
 
cmlkrc

cmlkrc

Üye
teşk.
 

qutshalpich1905

Üye
telefonumda int bağlantısı bunları pc suite ile telefonda nereye kopyalayıp yüklüyoruz.
 

Sehzade

Üye
ellerine saglık
 

qutshalpich1905

Üye
hafıza kartımda patch klasörü yok dosyaları indirdim peki telefona pc suite ile nasıl yükliyeceğim ?
 
soket43

soket43

Üye
    Konu Sahibi
hafıza kartımda patch klasörü yok dosyaları indirdim peki telefona pc suite ile nasıl yükliyeceğim ?
arkadşm ilk önce telefonunu hacklemen lazım sonra HelloOX programını telefona yükleyeceksn telefon zatn o programı yükledikten sonra patc klasörünü oluşturucak otomatkman ...:oke:
 
sport1907-2007

sport1907-2007

Üye
teşkkürler emeğine sağlık
 
bugrakarci

bugrakarci

Üye
ne işe yarıyor bu programlar ????????????????? bir yardımcı oluverin :D :hmmm
 
futbol123

futbol123

Üye
sağol
 
enes442

enes442

Üye
bu patch leri yüklemesek ne olur ? yüklesek ne olur ?? kısaca manasını söylecek bi arkadaş var mı ?
 
soket43

soket43

Üye
    Konu Sahibi
bu patch leri yüklemesek ne olur ? yüklesek ne olur ?? kısaca manasını söylecek bi arkadaş var mı ?

bazı programlar bu patchleri yüklemeden çalışmıyo yani programın bir patche ihtiyacı varsa ve burdan hangisi uyuyosa ona göre kurman lazım:oke:
 
r0ket

r0ket

Üye
sağolasın kardeşim
 
asepsi

asepsi

Üye
arkadaşlar sitede zaten HelloOx programı var programla telefonu hackliyosunuz zaten programla birlikte rompatcher geliyo. sonrada arkadaşın verdiği patch dosyalarını hafıza kartında patch klasörü var oraya kopyaladıktan sonra rompatcheri çalıştırın dilediğiniz pachi uygulayın. apply ve add to auto dedikten sonra telefonu kapatıp açsanız bile patchler otomatik olarak çalışacaktır. ancak c2z patchine dikkat edin add to auto yapmadan önce sadece apply diyip bekleyn reset atmazsa sorun yok add to auto dyebilirsiniz. ayrıca bişey dikkatimi çekti opera kullanan arkadaşlar varsa c2z patchi açıkken opera çalışmıyo.

sitenin linkini vermek istemiyorum ama resim açık site yöneticisi aynen bu cümleleri kuruyor ilginç:hmmm
 
soket43

soket43

Üye
    Konu Sahibi
sitenin linkini vermek istemiyorum ama resim açık site yöneticisi aynen bu cümleleri kuruyor ilginç:hmmm

olabilir ...!nerden çıktı şimdi bu insanların yazdıklarınımı takip ediyosun anlamadım?:bilmm
 
asepsi

asepsi

Üye
olabilir ...!nerden çıktı şimdi bu insanların yazdıklarınımı takip ediyosun anlamadım?:bilmm

hayır arkadaşım kaç tane birinci ağız var onu merak ediyorum. demek ki bu iki arkadaştan biri (ki eğer aynı kişi değilse) denemeden denemiş gibi yorum yapmış oluyor. ve bu yanlış yönlendirmedir kanaatimce:megafon:
 
soket43

soket43

Üye
    Konu Sahibi
hayır arkadaşım kaç tane birinci ağız var onu merak ediyorum. demek ki bu iki arkadaştan biri (ki eğer aynı kişi değilse) denemeden denemiş gibi yorum yapmış oluyor. ve bu yanlış yönlendirmedir kanaatimce:megafon:

tamm arkadşm durm anlaşlmştır...:oke:
 


Üst Alt