yo sorun yok ben indirdim kullanıyorum ama
bişey eksik ne biliyomusunz arkadaşlar
hangi program ne işe yarar söylerseniz daha güzel olmazmı herkesin ingilizcesi yetmiyi belki
------------------------------
öncelikle google 'ın translate ( çeviri ) yapmak için web sitesi var buradan kolaylıkla çeviri yapabilrsin.
Ambalaj içerir:
- C2Z [Maker yama söyleyerek oluşturmak için]
-
Call Log:Arama yapın [telefon mağazaları kaybetti aramaları, SMS ve 30 gün boyunca diğerleri, bu düzeltme olacaktır son 365days ile]
-
Disable Charger Notice:Sakatlar Şarj Hakları : "olarak Loaded Pil" vb uyarıları kaldırmak için]
-
Hide Menu:Menü Gizle:dokunun Menü - Çok Uzun gizler [I Kısa Multi dokunun ters mi?]
- Open4all [o (gibi) mahrum yana mobil gizli klasörleri görüntülemenizi sağlar, Kaynak vb -
- InstallServer V20:yükle programı oturum açmadan
- InstallServer v21:imza olmadan uygulamalar yüklemek için
- InstallServer v11:imza olmadan uygulamalar yüklemek için
-
Record Remove Tone:Kayıt Kaldır Ton kaldırır ses kayıt
-
Remove network(net) Led:Kaldır ağ (net) Led odası (kamera) kırmızı LED kaldırmak için
-
Reset on Power Long Press :Reset Güç Uzun Basında telefonu yeniden başlatmanız kıvılcım dokundu düğmeye çıkmak için
-
Shot Multi Tap:Shot Çok dokunun ve klavye kullandığını Doğum zamanı azaltır .