N79 (oyun,program,tema hepsi burda başka yerde arama)

Sponsorlu Bağlantılar

MaNgOsEr

Üye
Hocam Mehaba !
Benim n79 için hazırladığım bir 3D Oyun Paketi var , onuda ilk mesaja ekler misin ?:

PHP:
[color=#FF0000][size=4]Paket İçeriği :[/size][/color]

[color=#008000][size=3]* Assassin's Creed 3D[/size][/color]

[img]http://i47.tinypic.com/1494cp1.png[/img] 

[color=#008000][size=3]* GameLoft Midnight Pool 3D[/size][/color]

[IMG]http://i47.tinypic.com/2vmhc1h.jpg[/IMG]

[color=#008000][size=3]* Crash Bandicoot Kart 3D[/size][/color]

[img]http://i49.tinypic.com/116ninb.jpg[/img]

[color=#008000][size=3]* Gladiator 3D[/size][/color]

[img]http://i45.tinypic.com/r269a0.jpg[/img]

[color=#004080][size=3]* Oyunların Hepsi Grack'lidir . Yani Hack'siz telefonlarda da çalışabilir .
* Uyum problemi ve kasma yaşanmamıştır .
* Ekran Çözünürlüğü 240x320 olan diğer telefonlarda da uyum sağlayabilir(Test Etmedim) .[/size][/color]


[SIZE="5"][COLOR="Green"]İndirme Bağlantısı :[/COLOR][/SIZE] [COLOR="Navy"][size=5][url=http://hotfile.com/dl/27896425/fa9a954/3D_Paketi_-_S60v3.rar.html]Hot File[/url][/size][/COLOR]

[RIGHT][b]~ MaNgOsEr [/b][/RIGHT]

Önizleme :

Paket İçeriği :

* Assassin's Creed 3D



* GameLoft Midnight Pool 3D



* Crash Bandicoot Kart 3D



* Gladiator 3D



* Oyunların Hepsi Grack'lidir . Yani Hack'siz telefonlarda da çalışabilir .
* Uyum problemi ve kasma yaşanmamıştır .
* Ekran Çözünürlüğü 240x320 olan diğer telefonlarda da uyum sağlayabilir(Test Etmedim) .



İndirme Bağlantısı :

~ MaNgOsEr
 


AKATLI

AKATLI

Üye
    Konu Sahibi
arkadaşlar n79 da ben navigasyonu çalıştırmayı başardım ama , sesli navigasyon hediyesi olmasına rağmen (3 aylık ) neden ses vermiyor? bu ayarları yapmasını bilen varmı ? yardımlarınız için teşekkürler
kusura bakma navigasyonu kullanmadığım için bi bilgim yok umarım yardım eden arkadaşlar çıkar :oke:

--------------- Ekleme ---------------

mangoser paylaşımın için saol 1. sayfaya ekledim paylaştığını :oke:
 

dardi

Üye
oyunlar için teşekkrler fakat oyunu indirmek için tıkladığım sayfa görüntülenemior sorun ne olabilir.Birde ben n79 u yeni aldım bu oyunları direk hafıza kartına mı atacağız yoksa yükleme filan gerekiomu nasıl yükleriz?yardımcı olursanız minnettar kalırım tşkrler
 
AKATLI

AKATLI

Üye
    Konu Sahibi
oyunlar için teşekkrler fakat oyunu indirmek için tıkladığım sayfa görüntülenemior sorun ne olabilir.Birde ben n79 u yeni aldım bu oyunları direk hafıza kartına mı atacağız yoksa yükleme filan gerekiomu nasıl yükleriz?yardımcı olursanız minnettar kalırım tşkrler

oyunları indirdikten sonra hafıza kartına atıcaksın sonra telefondan hafıza kartına giriceksin orda oyunun setupu var yani attığın oyun , onu kurucaksın zaten kurmak zor değil , oyun kurulduktan sonra uygulamalar menüsüne gelicek :oke:
 
-KaJMeRaN-

-KaJMeRaN-

Üye
Çok ağır ama guzel programlar var saol (; :D (Live msngr için ne kadar teşekkür etsem azdır allah ne muradın varsa versin allah tuttugunu altın etsin vs. vs. :D:D) Cok ağır programlar dediğim gibi ama ağır olmasının yanında karşılığınıda veriyorlar :))))))
 
AKATLI

AKATLI

Üye
    Konu Sahibi
Çok ağır ama guzel programlar var saol (; :D (Live msngr için ne kadar teşekkür etsem azdır allah ne muradın varsa versin allah tuttugunu altın etsin vs. vs. :D:D) Cok ağır programlar dediğim gibi ama ağır olmasının yanında karşılığınıda veriyorlar :))))))


dediğin gibi ağır ama karşılığını veriyolar :islik

güzel yorumun için bende sana teşekkür ederim :oke:
 

akcay44

Üye
süper olmuş harbiden hepside 10 numara ama şimdi bu oyunları yükledim n-gage tarzında oyun değil bu oyunlardan daha fazla yok mu yada bunların uzantıları nedir ?
 
AKATLI

AKATLI

Üye
    Konu Sahibi
süper olmuş harbiden hepside 10 numara ama şimdi bu oyunları yükledim n-gage tarzında oyun değil bu oyunlardan daha fazla yok mu yada bunların uzantıları nedir ?


bu oyunlar jar uzantılı :oke:
 

sago1907fb

Üye
kardeş teli fabrika ayarlarına çevirdim n-gage silindi sonra verdiğin linkten indirdim attım olmuyo nasıl yapmam gerekiyo yardım edermisin

--------------- Ekleme ---------------

tamam ayarladım kardeş süper yapmışsın ellerine emeğine sağlık çok teşekkürler
 
AKATLI

AKATLI

Üye
    Konu Sahibi
kardeş teli fabrika ayarlarına çevirdim n-gage silindi sonra verdiğin linkten indirdim attım olmuyo nasıl yapmam gerekiyo yardım edermisin

--------------- Ekleme ---------------

tamam ayarladım kardeş süper yapmışsın ellerine emeğine sağlık çok teşekkürler



yaptığına sevindim başka sorunun varsa sorabilirsin yardımcı olabildiğim kadar olurum hem başka arkadaşlarda var yardımcı oluruz :oke:
 

hasan5564

Üye
oyunlar ve temalar için çok teşekkürler.
 

ip@q

Üye
Konuyu açan arkadaşa teşekkür ediyorum, gerçekten çok güzel olmuş. Tebrikler paylaşımların devamını bekliyorum.. :) Bi de skyfire falan var ben de ama yine de adobe flash istiyor ama inince de desteklenmeyen içerik diyor ne yapmalıyım faceden falan yada başka bi yerden video izlemek için yardımcı olursan sevinirim :) Onun için özel bi program varsa onu da koyar mısın ?
 
AKATLI

AKATLI

Üye
    Konu Sahibi
Konuyu açan arkadaşa teşekkür ediyorum, gerçekten çok güzel olmuş. Tebrikler paylaşımların devamını bekliyorum.. :) Bi de skyfire falan var ben de ama yine de adobe flash istiyor ama inince de desteklenmeyen içerik diyor ne yapmalıyım faceden falan yada başka bi yerden video izlemek için yardımcı olursan sevinirim :) Onun için özel bi program varsa onu da koyar mısın ?


nası yani skyfire hata mı verdi :hmmm
 

ip@q

Üye
Bi de yakınlaştırma tuşu yok mu yada nerede :)

--------------- Ekleme ---------------

Tamam videolar açılıyor artık ama yakınlaştırma tuşu.. Saol..
 
AKATLI

AKATLI

Üye
    Konu Sahibi
Bi de yakınlaştırma tuşu yok mu yada nerede :)

--------------- Ekleme ---------------

Tamam videolar açılıyor artık ama yakınlaştırma tuşu.. Saol..


yakınlaştırmak için 3 e bas :oke:
 

ip@q

Üye
Teşekkür ettim;) Bir de daha kaliteli San Andreas yada Gta varsa ekler misin ?
 

ip@q

Üye
10 numara messenger dediğin program a süresi geçmiş sertifika diyor.

--------------- Ekleme ---------------

Samsung m3200 kim 500 bin ister oyununu nerden bulabilirim ? teşekkürler.
 
AKATLI

AKATLI

Üye
    Konu Sahibi
10 numara messenger dediğin program a süresi geçmiş sertifika diyor.

--------------- Ekleme ---------------

Samsung m3200 kim 500 bin ister oyununu nerden bulabilirim ? teşekkürler.


telefonun tarihini geri al 2009 - 2008 öle dene yüklenir :oke:
 


Üst Alt