Gönüldaşların Mekanı..

Sponsorlu Bağlantılar



-YARINIYOK-

-YARINIYOK-

Üye
nadir abi hoşgeldin nasılsın
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
Uykum geldi yaw ..
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
Valla Mehmet abi saat 2e geliyordu .. Saat 6.35de de kalktım ..
Zor oluyor .. Uyku sorunu yaşıyorum son zamanlar da ..
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
şükür diyelim iyi olalım..sizler nasılsınız?
 
Mehmet

Mehmet

Emekli Yönetici
DiaBLoS™;2057460' Alıntı:
Valla Mehmet abi saat 2e geliyordu .. Saat 6.35de de kalktım ..
Zor oluyor .. Uyku sorunu yaşıyorum son zamanlar da ..
Bugün erken yat bari uykusuzluk dengeleri bozar

--------------- Ekleme ---------------

abow ki abow oku oku bitmez ne sapıkmış yahu :ehe
okumadım toptan sildim:D

--------------- Ekleme ---------------

şükür diyelim iyi olalım..sizler nasılsınız?
yaptırdın mi dişi Hocam
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
Ah bir yatabilsem ?
Doktora gideceğim bunun için .. Yemek ve uyku düzenim bozuldu ..!
 
-YARINIYOK-

-YARINIYOK-

Üye
iyi yapmışsın toptan temizlik olmuş :)
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
yok Mehmet yaa..bugün ölçü falan aldılar..pazartesi gideceğim..bir diş için 3 gün boşa gitti..
 
Mehmet

Mehmet

Emekli Yönetici
Evet Hocam uğraştırıyorlar tekrar geçmiş olsun sağlık olsun

--------------- Ekleme ---------------

DiaBLoS™;2057477' Alıntı:
Ah bir yatabilsem ?
Doktora gideceğim bunun için .. Yemek ve uyku düzenim bozuldu ..!
bencede git önemli çünkü geçmiş olsun

--------------- Ekleme ---------------

iyi yapmışsın toptan temizlik olmuş :)

silsem ne olucak yine atıyor manyak:D
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
Eyvallah Mehmet abi . Sağolasın .
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
Bu arada Nadir hocam , sende hoşgeldin .. Görüşemiyoruz , bir haftadır ( 8-9 gündür ) hiç ...
Okul falan çok yoğun herhalde ...!
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Faturayı ödemeyi falan mı unuttun yahu?.. Öyle sapık mı olur :DHocam ne ölçüsü yahu? Dişlere takım elbise mi diktirecen :D

Merhaba gönüldaşlar :)
öyle takım diktiriyom..takım hazırlanıyor..
Ali ben gördüğün gibiyim şu konuları bitiriyim yatacam zaten..
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
Ben çıkıyorum arkadaşlar .. Bugünlük bu kadar mesai yeter .. İyi akşamlar herkese ..
Görüşürüz . Kalın sağlıcakla .:oke:
Keyifli forumlar .
 
-YARINIYOK-

-YARINIYOK-

Üye
merhaba ata nasılsın
 
Mehmet

Mehmet

Emekli Yönetici
Faturayı ödemeyi falan mı unuttun yahu?.. Öyle sapık mı olur :DHocam ne ölçüsü yahu? Dişlere takım elbise mi diktirecen :D

Merhaba gönüldaşlar :)

Merhaba patron:D bu sapık aşk mesajlarıda atıyor anlamadım gitti:D

--------------- Ekleme ---------------

DiaBLoS™;2057558' Alıntı:
Ben çıkıyorum arkadaşlar .. Bugünlük bu kadar mesai yeter .. İyi akşamlar herkese ..
Görüşürüz . Kalın sağlıcakla .:oke:
Keyifli forumlar .
iyi akşamlar Ali kendine iyi bak:bye2:
 


Üst Alt