yok usta olmadı yıne yukledim ikisinide birini desteklemıyo dığerını yukluyorum yukleme tammlandı dıyo program menümde görükmüyo
--------------- Ekleme ---------------
usta sen n79 a x plore dosya yonetıcısını kurdunmu oluyomu

emeğine sağlık![]()
selam bendede n79 var ama hiçbir uygulama yükleyemiyorum yardımcı olurmusun birde sertifika ne işe yarıyor bilgin varsa paylaşırmısın

guitar hero'nun sesi çıkmıyor ve oyun bazen açılmıyor.problem ne olabilir??

