N73 Hafıza Sorunu Yardım Plss :(

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
teomaniaa

teomaniaa

Üye
    Konu Sahibi
N73 Hafıza Sorunu Yardım Plss :(
N73 kullanıcısıyım telefon hafızasını kendiliğinden azalıyor nedenini bilmiyorum her yeri kontrol ediyorum fakat yer kaplayacak bi veri yok hafızada hiç birşey olmamasına rağmen telefon şu uyarıyı veriyor (Hafıza az verilerden bazılarını silin) sürekli bu uyarıyı alıyorum telefona format attım lakin sorun geçici olarak gitti ama hala sorunum devam ediyor ne yapmalıyım bilenlerin yardımlarını bekliyorum Teşekkürler :)
 


Mehmet

Mehmet

Emekli Yönetici
Aynı sorun bazen bende de oluyor ama format atınca uzunca bir süre problem olmuyor
 

kozdemir26

Üye
bende n73 kullanıcısıyım yanlış bilgilendirmek istemem ama bu uyarı telefonun hafıza kartıyla ilgili birşey değil telefonun ram iyle ilgili birsey.bizim tel ram'i 30 mb yani normallerine göre oldukça düşük.yani ayni anda birden çok uygulamayı aynı anda çalıştırırsanız ram hafızası azaldığı için bu uyarıyı verir.menü tuşuna uzunca basıp birkaç uygulamaları kapatınsanırım düzelecektir.
 
Karahasan

Karahasan

Emekli Yönetici
Liveblog u etkisiz hala getir veya xplore ile c/data/lifeblog/database orada iki dosya var hafıza az dediği zaman orayı kontrol et ne kadar hafıza kullandığını görebilirsin ve dosyayı silebilirsin.
 
Mehmet

Mehmet

Emekli Yönetici
Liveblog u etkisiz hala getir veya xplore ile c/data/lifeblog/database orada iki dosya var hafıza az dediği zaman orayı kontrol et ne kadar hafıza kullandığını görebilirsin ve dosyayı silebilirsin.
haklısın lifeblogu etkisiz hale getirdikten sonra artık o hafıza yeterli değil uyarısı almadım ayrıca c/cache klasörünü telefonun kendi tarayıcı dolduruyor orayıda kontrol etmek lazım
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular



Üst Alt