Facebook'ta FarmVille Çılgınlığı

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Sidretül Münteha

Üye
    Konu Sahibi
Facebook'ta FarmVille Çılgınlığı




Sosyal ağ Facebook’ta yer alan yüzlerce eğlence uygulaması arasında lider konumdaki Farmville'i tam 48.5 milyon kişi oynuyor.

İSTANBUL - Sosyal ağ Facebook’ta yer alan yüzlerce eğlence uygulaması arasında Farmville liderliği sürüyor. Sisteme yükleneli henüz 3 ay olan oyuna abone Facebook kullanıcılarının sayısı 48 milyonu buldu.

Oyunda çiftçilik yapan kullanıcılar, bir iki ürün ekerek başladıkları sanal ‘tarımsal faaliyetlerinde’ seviye atlamak için ektikleri sebze ve meyvelerin veya yetiştirdikleri çiftlik hayvanlarının bakımını yapmak, doğru ürünleri seçip rekolteyi artırmak, ürettikleri ürünü veya hayvanı sisteme satıp para kazanmak ve çiftliklerini büyütmek zorunda.




Çeşit çeşit tohumların bulunduğu, gübre, tohum ve işçilik gibi tarımsal girdilerin maliyetlerinin belirli olduğu, pazar yerlerinde diğer oyuncularla gerçek zamanlı pazarlık yapıldığı oyun, pek çok Facebook kullanıcısında da bağımlılık yapmış durumda.


Her çiftçilik işi için süre ve prosedürlerin bulunduğu oyunda o işi yapmamak, yanlış yapmak veya yapmakta gecikmek, o ‘sanal’ ürünün çürümesi vs. gibi sonuçlar doğuruyor.



Oyunda seviye atlandıkça büyüyen çiftlik ve artan çiftlik işlerinin aksamaması için de oyuncuların internete giriş saatlerini ve Farmville’de geçirecekleri süreyi çok iyi hesaplamaları gerekiyor. Zira ellerindeki ‘tonlarca’ sanal ürünü zamanında satamazlarsa ürünler çürüyebiliyor, böylece para kaybı oluşuyor.

Katılımcı sayısı çığ gibi büyüyen Farmville’in bugün itibarıyla 48.5 milyon abonesi bulunuyor. Günlük oyuncu sayısı da 12 milyona yakın.



Kaynak: Ntvmsnbc


 
  • Beğen
Tepkiler: _PeNNy_, erdem3113, MonRêve ve 1 kişi daha


Anıl Umut

Emekli Yönetici
Bunu her gördüğümde açıyorum ağzımı,yumuyorum gözümü!!
benim küçük kardeş de buna dananmış ve beni deli ediyor uleynnn!
facebookda bana gelen her bir farmville davetine karşılık *3 katı karşılık veriyorum:naughty::naughty: (siz de böyle yapın daha da davet gelmiyor)
 
arslansem

arslansem

Üye
İnsanımıza Allah akıl fikir versin diyorum :)
 
Mustafa Furkan

Mustafa Furkan

Üye
Ne işe yaradığını merak ediyordum hep.. :ehe

Teşekkürler Melek..
 
Yasminozz

Yasminozz

Üye
çılgınlık derecesinde olmasada ben de oynuyorum ara ara sıkıntıdan... :D
 
Yasminozz

Yasminozz

Üye
öyleyimdir az... :ehe:ehe
 
TuRkiShCowboy

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
Maxicep varken gerek yok böyle şeylere :pro:
 
haltie

haltie

Üye
herkes oynuyor çok saçma oyun sıkysa brain buddies oynasınlar:naughty:
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
Ablam da , kardeşimde oynuyor .. Delleniyorum ya , ne anlıyorlarsa .. Kotanında anasını ağlatıyor valla ..
Keşke yayından kaldırsalar ..
 

Anıl Umut

Emekli Yönetici
DiaBLoS™;2030327' Alıntı:
Ablam da , kardeşimde oynuyor .. Delleniyorum ya , ne anlıyorlarsa .. Kotanında anasını ağlatıyor valla ..
Keşke yayından kaldırsalar ..
İyi ki kotasız almışız biz yoksa pfff:ehe
 
Salih Baba™

Salih Baba™

Üye
Bi arada çete savaşları meşhurdu....:ehe
 
-YARINIYOK-

-YARINIYOK-

Üye
ben sevmedim denedim birkez
 
Love Prince

Love Prince

Üye
güzel oyun :D ben oynuyorum
 

Sidretül Münteha

Üye
    Konu Sahibi
Ne işe yaradığını merak ediyordum hep.. :ehe

Teşekkürler Melek..


Ben Teşekkür Ederim ...
Rica Ederim Mustafa :)

Benım Sağım Solum Hep Bu Tarla :s Oynayan Ben Degılım Ama Sankı Ben Oynuyorum Kuzenlerın Hepsı Benı Delı Edıyor :s Yanımda Facebookunu Acıyor Napıyosun Diyorum Tarlama Baksana Diyor Başlıyorum Kızmaya Lafda Anlamıyorlar Halaa Devam :s
 
Mustafa Furkan

Mustafa Furkan

Üye
™ мγdяєaм;2031860' Alıntı:
Ben Teşekkür Ederim ...
Rica Ederim Mustafa :)

Benım Sağım Solum Hep Bu Tarla :s Oynayan Ben Degılım Ama Sankı Ben Oynuyorum Kuzenlerın Hepsı Benı Delı Edıyor :s Yanımda Facebookunu Acıyor Napıyosun Diyorum Tarlama Baksana Diyor Başlıyorum Kızmaya Lafda Anlamıyorlar Halaa Devam :s

:ehe :ehe

Gelen davetlerden bunaldım ben de.. :D
Bunun yerine Sim City oynasınlar. Tarla değil de şehir kursunlar. Ya da ben sana daha sonra bir oyun yollayayım onu oynasınlar. Okulu yönetiyorsun. :D
 
AKATLI

AKATLI

Üye
bence iğrenç bi oyun :ehe
 

Sidretül Münteha

Üye
    Konu Sahibi
O Kadar Da Değil Sen Aç Banane :D
 
van_hoijdonk

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
Bir ara yapıp bahçeyi kapatmıştım, geçenlerde ekeyim dedim, insan gaza geliyor tamamen gaz. Yok şu leveli geçeyim yok bu leveli geçeyim 6 günde 22. levele gelmişim.

Haberde dediği gibi saatlerine göre ekiyorsun. Mesela gece 3'e ürünler olacak, ekicem tekrar sabah toplıcam ve akşama kadar ekicem.

:ehe
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt