Facebook'ta FarmVille Çılgınlığı

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Mustafa Furkan

Mustafa Furkan

Üye
E peki ödül de var mı? :ehe
 


van_hoijdonk

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
Zaman öldürmek sadece...
 
Mustafa Furkan

Mustafa Furkan

Üye
:hmmm

Strateji oyunları var iken FarmVille saçma geliyor yaw..
Gerçi hiç oynamadım, bu yüzden oynayanın halini anlamam ama ne bileyim saatleri var bir de...
O kötüymüş. :ehe
 

Sidretül Münteha

Üye
    Konu Sahibi
Bir ara yapıp bahçeyi kapatmıştım, geçenlerde ekeyim dedim, insan gaza geliyor tamamen gaz. Yok şu leveli geçeyim yok bu leveli geçeyim 6 günde 22. levele gelmişim.

Haberde dediği gibi saatlerine göre ekiyorsun. Mesela gece 3'e ürünler olacak, ekicem tekrar sabah toplıcam ve akşama kadar ekicem.

:ehe
Ahmet Sen Ve Tarla Düşünemiyorummm :kop:
E peki ödül de var mı? :ehe

Herkesden Dahada Fazla Puan Alıyorsun :ehe
Tabi Tarla Yapmana Bağlı :D:D
 
Mustafa Furkan

Mustafa Furkan

Üye
™ мγdяєaм;2034855' Alıntı:
Ahmet Sen Ve Tarla Düşünemiyorummm :kop:


Harbiden haa.. :ehe :ehe


™ мγdяєaм;2034855' Alıntı:
Herkesden Dahada Fazla Puan Alıyorsun :ehe
™ мγdяєaм;2034855' Alıntı:
Tabi Tarla Yapmana Bağlı :D:D

TT Net'in düzenlediği bilgi yarışması var.
Hem genel kültürünü sınıyorsun, hem de puan topluyorsun.Üstelik ilk 3'e girenlere ödül veriliyor. :)
 

Revengeful

Emekli Yönetici
bu oyunun neyinden hoşlanılıyor anlamıyorum. geçen int.cafe de 35 yaşlarında biride bunu oynuyodu ağzım açık kaldı xD
 
Mustafa Furkan

Mustafa Furkan

Üye
Bu tür oyunların yaş sınırı yoktur Mert.. :oke:
 

Revengeful

Emekli Yönetici
:) :)
 
van_hoijdonk

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
Level 26 olmuşum. :ehe
 

● aLuvi ●

Üye
42 milyon üye çok yüksek bir oran ..
 

Anıl Umut

Emekli Yönetici
Alakasız Mesajlar Silindi,Daha sonraki alakasız mesajlarda silinecektir!
Lütfen dikkat edelim..
Konu Açık..
İyi Forumlar:oke:

 
mazlum1790

mazlum1790

Üye
oyun rekorlar kitabına girmişmidir acaba
 
Aziz™

Aziz™

Üye
eline sağlık anıl vicdan azabı duymaya başlamıştım yahu:oke:
 
emin27

emin27

Üye
ben de bi ara oynuyodum bunu...
 
_PeNNy_

_PeNNy_

Üye
çok güzel bi oyun
 
Dawn

Dawn

Emekli Yönetici
bu ne demek nasıl bir oyunmuş ya cogu arkadşlardan ileti geliyor ama hiçbir fikrim yok sacma sapan bişidir kesin
 

mekanik

Üye
sürekli gelen davetlerden belliydi bu kadar kişinin oynadığı...
 
Casy

Casy

Üye
Bende Oynuyorum 36 Levelim
 
Freestyle.Cod

Freestyle.Cod

Üye
10 lvl oldum sıkıldım :bye2:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt