Generaller grubumuz açılmıştır :) Tüm generalleri bekleriz :)

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
TuRkiShCowboy

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Generaller grubumuz açılmıştır :) Tüm generalleri bekleriz :)
General olan üyeleri grubumuza bekliyoruz :D (3-5 tane var şimdilik ama Türkiye'nin en iyi forumlarından birinde olduğumuz için artacağından şüphem yok :pro::)
MaxiCep.Com - MaXi-Generaller ...
 


Sidretül Münteha

Üye
Oo Zamana Kadarr Olacağımı Sanmıyorum Kada :ehe

Yanlız Rütbeye Bittim :ehe




Teşekkür Ederiz :D



 
'Davut

'Davut

Üye
Bu grup tutmaz...:ehe

 
TuRkiShCowboy

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Normali de vardı kada ama bu daha canlı :D
5 sene sonra görüşürüz Davut :ehe
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
sağol Enes geldim ordayım canım..yalnız o rütbe Tuğgeneral yaw şöyle orgeneral koyardı insan..
 

Sidretül Münteha

Üye



Bu Olması Gerek Sanırım :D
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
™ мγdяєaм;1976750' Alıntı:



Bu Olması Gerek Sanırım :D
ooo Melek bu üsteğmen hayatta olmaz..
 
TuRkiShCowboy

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Or , kor , tuğ , tüm farketmez :D
 
Samsunspor

Samsunspor

Emekli Yönetici
:d::d:
 
rapman

rapman

Üye
bekleyin beniiiii.10 yıla kalmaz general olurum herhalde :hmmm
 
Salih Baba™

Salih Baba™

Üye
İçerde acaba ne tartışıyorsunuz merak ettim...:D:ehe

Kozmik oda hesabı....:D
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
birşey tartıştığımız yok gayet sakiniz..darbe falan planlamıyoruz..
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
Eski bir General olarak bende aranızdayım .. :ehe
 

Anıl Umut

Emekli Yönetici

Alın rütbe,Ben de girebilirmiyim grubunuza:ehe
 
Mehmet

Mehmet

Emekli Yönetici
Albay olmazmı:hmmm
 
TuRkiShCowboy

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Tartışmalar diğer üyelere açık ama daha konu bulamadım :ehe Ağaya beleş Anıl :ehe
Ozan abiyi , Doğuş u ve Alperen abiyi de davet ettim bakalım gelecekler mi :ehe
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt