shvk106
Üye
Sim karta virüs bulaştı MMc gerekli
öncelikle sizlere sorunumu aktarıyım.Hattım avea.telefonda 3 günden beridir mesaj gönderiliyor diyiip duruyo daha osnra noki yazısı geliyor ve tekrar normal ekran geliyor bu 2 3 dk bi tekrarlanıyor.Tefoncuya gittim sim kartına virüs bulaşmış yiğenim dedi.Gerçekten format mı atmak gerekiyor.Bide internette araştrıdım bi kodu varmışonu yazıp atılıyormuş ama attıktan sonra mmc şifresini bulmak gerekiyormuş ben nasıl bulurum bu mmc şifresini bide format atmayı detaylı anlatırsanız seviniirm teşekkürler

))