N79 Radyo İstasyonu Gibi

Sponsorlu Bağlantılar

gvz123

gvz123

Üye
    Konu Sahibi
N79 Radyo İstasyonu Gibi
yaklaşık 1 aydır N79 kullanıyordum N-Gage oyunları ve bazı programlarda sertifika sorunu yüzünden canım çok sıkılıyordu ama ben N79'da yeni bişey keşfettim.
MP3lerinizi evinizdeki, iş yerinizdeki veya arabanızdaki radyodan dinleme imkanı var işlemide çok basit.

1. menü'den ''müzik'' klasöründeki ''FM transmit'' uygulamasını açıyoruz ''FM transmitter'i'' ''on'' olarak ayarlıyorsunuz, frekans'a dikkat edin 107.50 yazıyor isterseniz değiştirebilirsiniz bu ayarlama bitince çık tuşunu tıklıyorsunuz.

2. seçtiğiniz herhangi bi MP3 şrkıyı müzik player'den başlatıyorsunuz telefondan ses çıkmayacak haberiniz olsun.

3. şimdi normal radyodan FM 107.5 frekansına getiriyorsunuz, telefonunuzda çalan şarkıyı rayonuzdan müzik seti keyfiyle dinliyorsunuz.

telefon görüşmelerinde müzik otomatik kesiliyor görüşmeniz radyoya yansımıyor.
bence güzel hoş bişey deneyin derim.
 
  • Beğen
Tepkiler: frk uzn, mamucon, -efşan ve 2 diğerleri


Ue-Gazi

Ue-Gazi

Emekli Yönetici



Arabaların çakmak gözüne takılan MP3 Transmit özelliğinin aynısı N79' da da var... :)

Fakat konuyu yanlış yere açmışsın... Site Hakkında bölümü ile ne alakası var ki...
 
kaan0

kaan0

Üye
bu özellik zaten o telefonda vardır yani keşfetmene gerek yok n79 da dahili radyo vericisi var... Bilmeyenlerin dikkatine :oke:
 
  • Beğen
Tepkiler: abc1038
iness

iness

Üye
keşfetmen iyi olmuş. gerçekten iyi bir özellik fakat biz bunu zaten biliyoruz
 

yalçın ymn

Üye
:@ben bilmiyordum çok teşekkürler:oke:
 
ahm19

ahm19

Üye
teskkurler kardes n79 gercekten cok hos tel. aldım ve kullanıyorum
 
aLone

aLone

Üye
teşekkürler
 
myhir

myhir

Üye
bende soyleyeyım bı ozellık cektıgınız vıdeolarınız ıstersenız kesıpyenıden yapılandırabılıyosunuz ıstersenız ıstedıgını zkareyı foto olarak alabılır ve vıdeo olustururken ıstemedıgını zkarelerı sıılebılırsınız hanı su ıfonenıın daha yenı reklemını yaptıgı ozleelık n 79da mevcut
 
ELECTRONİC

ELECTRONİC

Üye
bende soyleyeyım bı ozellık cektıgınız vıdeolarınız ıstersenız kesıpyenıden yapılandırabılıyosunuz ıstersenız ıstedıgını zkareyı foto olarak alabılır ve vıdeo olustururken ıstemedıgını zkarelerı sıılebılırsınız hanı su ıfonenıın daha yenı reklemını yaptıgı ozleelık n 79da mevcut
Owwww bunu ogrendıgım ıyı oldu kanka saolasın gercekten varsa kaç aydır kullanıorum ama video fazla cekmıorum o yuzden olsa grenk tesekkurler sana by:oke:
 
Godfather

Godfather

Üye
zaten vard1 bu bilmiyormuydun
 
ELECTRONİC

ELECTRONİC

Üye
zaten vard1 bu bilmiyormuydun
Yha bıraksana allaha skına sen biliomuydun arkadas yazmadan once guldurme beni bu duzunleme davası oldugunu bılmıodum hem ne demısler bilmemekdegıl ogrenmemek ayıp dime :oke:
 

biskuzi

Üye
bu fm vericinin sinyali çok düşük oluyor, telefonu arabada arka koltukta antene uzatmadan çalmıyor şarkıyı.buna ragmen cızırtılı geliyor.
 
Utku

Utku

Üye
5800da var mı bu özellik
 
serdarsa

serdarsa

Üye
vayy gayet yararlı saol
 

sermester

Üye
N79 satın almış ve kullanan birisinin, telefonun bu özelliğini, satın aldıktan ya da kullanmaya başladıktan sonra öğrenmesi çok ilginç.
Bu durum, şunu da açıklıyor ki, bu arkadaşın symbian ya da java tarzı programları crck leyerek kullanmaktan da haberi yok. Zira, yakın bir tarihte N79 satın alacak biri olarak, <<
N-Gage oyunları ve bazı programlarda sertifika sorunu yüzünden canım çok sıkılıyordu>> lafını okuyunca, önce benim canım sıkıldı
Fakat şimdi mesele anlaşılmıştır :oke:

 
gvz123

gvz123

Üye
    Konu Sahibi
N79 satın almış ve kullanan birisinin, telefonun bu özelliğini, satın aldıktan ya da kullanmaya başladıktan sonra öğrenmesi çok ilginç.
Bu durum, şunu da açıklıyor ki, bu arkadaşın symbian ya da java tarzı programları crck leyerek kullanmaktan da haberi yok. Zira, yakın bir tarihte N79 satın alacak biri olarak, <<N-Gage oyunları ve bazı programlarda sertifika sorunu yüzünden canım çok sıkılıyordu>> lafını okuyunca, önce benim canım sıkıldı
Fakat şimdi mesele anlaşılmıştır :oke:
:megafon::megafon:allah seni ve senin gibileri sadece can sıkmanız içinmi yarattı bilmiyorum. sertifika almak için 10 gün bekledim onu aldık hadi sertifikayı helloox'a ekleyene kadar yine bi sürü proğram denedim sonunda oldu benim gibi onarca kişi ayı sorunu yaşadılar. şunuda anayamadım n79 aladn önce symbian ya da java tarzı telefon kullanmak için bi kursa felnmı gitmem gerekiyor:allalla::allalla:
maxicep.com niye var arkadaşım paylaşımiçin değilmi dolayısı ile buranınmaksadı öğrenmek değilse kapatılsın luzumsuz yani:bilmm:bilmm
ha buarada telefonu değiştirdim n86 8mp aldım versiyonunu yüseltince hack olayıda yok oldu tekrardanda yükeyemedim. şimdi sen symbian ve java tarzı cihazlarda üstadımızsıya blirsin bi el atsan diyorum.
:islik:islik
 
riddick34

riddick34

Üye
harika bi özllik :) denemem lzm :)
 

156asd156

Üye
bende soyleyeyım bı ozellık cektıgınız vıdeolarınız ıstersenız kesıpyenıden yapılandırabılıyosunuz ıstersenız ıstedıgını zkareyı foto olarak alabılır ve vıdeo olustururken ıstemedıgını zkarelerı sıılebılırsınız hanı su ıfonenıın daha yenı reklemını yaptıgı ozleelık n 79da mevcut
ben bunuda biliyordum ayrıca foto ları da aynı sekilde duzenliye biliyorsunuz...(daha neler buluncak)

--------------- Ekleme ---------------

bu fm vericinin sinyali çok düşük oluyor, telefonu arabada arka koltukta antene uzatmadan çalmıyor şarkıyı.buna ragmen cızırtılı geliyor.
sorun senin arabada ben belediye otobuslerinde her yerden cektiriyorum ayrıca sen belkide elini antenin uzerine koymussundur belkide zaten menzili 3 metre
 

m.baybug

Üye
x6 da böyle bir özellik varmı yada ayrı bir uygulama olarak yükleyebiliyormuyuz kardeşim
 

arslan_1905

Üye
teşekkürler
 


Üst Alt