guzel kadınlara kimse kızmaz...

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

researcher

Üye
    Konu Sahibi
guzel kadınlara kimse kızmaz...
 


<''Th3 ßiG ßoSs''>®

<''Th3 ßiG ßoSs''>®

Üye
kıyamazkı kımse :D
 
Praetor

Praetor

Emekli Yönetici
Ben kıyıyorum vallahi :ehe
Bana güzel mi yok :ehe
 

Berlin Boleyn

Bır para ıkı guzellık cok az ınsan bunlara hayır dıyebılıyor ne acı:ehe
 
Dawn

Dawn

Emekli Yönetici
ben olsam bende kızamam baksanıza ne kadar şeker kız:op:
 
<''Th3 ßiG ßoSs''>®

<''Th3 ßiG ßoSs''>®

Üye
Ata abi sana başka bişey demıyorum :D:D sen vur kır parçala
 
greenmile

greenmile

Üye
bunları bi erkek yapsa gerisini düşünemiyorum :D
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt