sende sağol abi..Eline sağlık gerçekten sanat yapmışlar

sağol kardeşim.Eline saglık güzel fotolar

eywallah dostum bunları kim yapıyor bilmiyorum ama çok güzel hepside

ya aslında duman`kontrol altına alıp fotoğrafını çekmiyorlar tabiki zaten bu imkansız sadece duman şeklinde yapılmış çizimler ve efektler...dumanı nasıl kontrol ediyolar anlamdım doğrusu biraz imkan dışı gibi geldi bana![]()


sende sağol.güzel fotolar eyv paylaşım için

sağol hakan![]()

ρєηтαgяαм;1811127' Alıntı:
super resımler elıne saglık kardes
çok hoşlar
buda bıseymı yaw ben sıgara dumanı ıle maxıcep yazıom![]()

fotoraflar güzell saol

