herkese merhaba (yeniden) =)

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
sceneryofloss

sceneryofloss

Üye
    Konu Sahibi
herkese merhaba (yeniden) =)
herkese merhaba ben merve .. okuldur öss dir derken maxicep e hiç zaman ayıramamıştım tekrar aranıza katılmanın sevinci içindeyim =)
 


ALpeRenBuGRa

ALpeRenBuGRa

Üye
Kalıcı olmanız temennilerimle hoşgeldiniz...
 
sceneryofloss

sceneryofloss

Üye
    Konu Sahibi
elimden geldiğince =) teşekkür ederim hoşbuldum =) =)
 

Berlin Boleyn

hoşgeldin merve:)
 
sceneryofloss

sceneryofloss

Üye
    Konu Sahibi
teşekkür ederimm hoşbuldum =)
 
anl_tr

anl_tr

Emekli Yönetici
Hoş geldiniz kalıcı olmanız dilegiyle..



:türkiye1:
 
Mehmet

Mehmet

Emekli Yönetici
Hoşgeldiniz umarız kalıcı olursunuz artık
 
sceneryofloss

sceneryofloss

Üye
    Konu Sahibi
teşekkürler hoşbuldum.. elimden geldiğince katkıda bulunmaya çalışıcam =)
 

thebora

Üye
sanki tanıdık geldi bana bu merve:)aynı evdemi yaşıyoruz ne:)
neyse hoş geldin merve...bi çay getirsene abicine sana zahmet:)
 

Berlin Boleyn

sceneryofloss

sceneryofloss

Üye
    Konu Sahibi
dur abicim mesajına cevap yazıyım geliyorum :op:
 
TuRkiShCowboy

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
herkese merhaba ben merve .. okuldur öss dir derken maxicep e hiç zaman ayıramamıştım tekrar aranıza katılmanın sevinci içindeyim =)

Forumda metalci kız görüyorum Allah'ım gözlerim yaşaracak :ehe
Hoş geldin Metallicacıbaşı:ehe
 
sceneryofloss

sceneryofloss

Üye
    Konu Sahibi
çok görülmeyen bir durummu yoksa :D:D hoşbulduk efendim :D
 
TuRkiShCowboy

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
Forumda 4 metalci var ... Ben , umut , bora ve bora abi toplam 4 kişiyiz :ehe Ilk defa forumda kız metalist gördüğüm için şaşırmış olabilirim hoş gör sen :ehe Sad but true şarkısını armağan ediyorum :ehe
 
Dawn

Dawn

Emekli Yönetici
hoşgeldiniz
 
X-LifeHard

X-LifeHard

Üye
Hoşgeldiniz:)
 
sceneryofloss

sceneryofloss

Üye
    Konu Sahibi
herkese çok teşekkürler hoş buldum =)=)

Forumda 4 metalci var ... Ben , umut , bora ve bora abi toplam 4 kişiyiz :ehe Ilk defa forumda kız metalist gördüğüm için şaşırmış olabilirim hoş gör sen :ehe Sad but true şarkısını armağan ediyorum :ehe

peki :D teşekkür ederim şarkı için :islik
 
TuRkiShCowboy

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
Rica ederim ... Metalci gruplarına da bekleriz :ehe
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt