Olmadım, olmayı da düşünmüyorum..
Aşı derken? Hangi aşı? Şu test edilirken illere gönderilen aşı mı? Yani testin olumsuz çıkma şansı yok, illere göndermişsin o kadar eminsin ki aşı sağlam diyecekler sende başlayacaksın. Normal şartlarda böyle mi olur? Onay gelmeden aşılar çıkar mı yola?
Sağlık bakanlığının elinde patladı bomba, millete kakalamaya çalışıyor...