yanlış anlama olmasın ama ben de fikrimi söylemek isterim...ben böyle şeyleri sevmiyorum...sen bana ne aldın ben sana ne aliym benden ne istersin vs.. die konuşulmasından yana değilim...formalite gibi bişey oluyo...ticari alışveriş gibi..bakkala giderken hayatım bişi lazım mı der gibi..
evet nasılsa hediye alınacak ve bu bilinen beklenen bişi olcak ama bazı şeyler bilindiği halde susulmasından yanayım ben...bırakın herşey o güne kalsın o an yaşansın...önceden bilinen bişeyin anlamı kalmaz ki...bi insanın aldığı hediye ztn bi nevi kendini yansıtan bişeydir..önemli olan hediyeleşirken paylaşılan duygudur...elime uzatılan bi buket çiçekle gözümün içine bakılarak verilen bi buket çiçeğin büyük bi farkı vardır..bilmem anlatabildim mi... =))