Üye Gribi Eski Nickine Dönüş Yaptı :)

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Catty

Catty

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Üye Gribi Eski Nickine Dönüş Yaptı :)
Artık Catty oldum ve böyle kalıyorum..:)
 


OGUZHAN432

OGUZHAN432

Üye
hayırlı olsun
 
Catty

Catty

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Teşekkür ederim :)
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
Heh şöyle dur ya..Bu güzel...:ehe

Hayırlı olsun bakalım Bilal'im..
 
Catty

Catty

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
:ehe Teşekkür ederim:)
böyle kalacak sanırım.
 
Godfather

Godfather

Üye
vaay abi hayırlı olsun :oke:
 
TuRkiShCowboy

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
Böyle en iyisi bilalcim :) ben de eskiye dönsem mi acaba :hmmm yalnızkoyboy du eski nick :ehe böyle iyi galiba :ehe
 
Catty

Catty

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Hasan Teşekkür ederim:)

Enes emin ol böyle iyi:)
 
Odysseus

Odysseus

Üye
Hayırlı olsun eski dostum. Catty'i görmeyi özlemiştim.
 
Catty

Catty

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Çok teşekkür ederim :) bende "ademaltintas"i özlemedim değil hani:)
 
jackalx_06

jackalx_06

Üye
konuyu yeni gördüm kardeşim ,,hayırlı olsun.
 
Catty

Catty

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Teşekkür ederim:)
 
aLone

aLone

Üye
tebrikler bilal bnde maximilian_1903 ü özledim ya :agla :ehe
 
Catty

Catty

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
:):) Teşekkürler Ömercim
 
pisicikk

pisicikk

Üye
hayırlı olsun :)
Catty i özlemişiz inan :)
Nickini görünce eski dost uzun zamandır nete giremiyormuş da geri dönmüş gibi oldu :)
 
merty24

merty24

Üye
hayırlı olsun
 
Catty

Catty

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
hayırlı olsun :)
Catty i özlemişiz inan :)
Nickini görünce eski dost uzun zamandır nete giremiyormuş da geri dönmüş gibi oldu :)

Teşekkür ederim , ya sorma bende öyle bir hisse kapılmadım değil hani , tekrar teşekkürler:)

--------------- Ekleme ---------------

Teşekkürler Merty24
 
Marchegiani

Marchegiani

Üye
Eskileri hatırladım, profilime ilk mesajı atan Catty'i... :)

Hayırlı olsun Bilâl... :)
 
Catty

Catty

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Teşekkür ederim İbrahim de yine neden banlandın yahu sen ?
 
-YARINIYOK-

-YARINIYOK-

Üye
hayırlı olsun umarım kalıcı olur :)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt