Nostalji eskı telefonlar arıyorum

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
trust-cloud

trust-cloud

Üye
    Konu Sahibi
Nostalji eskı telefonlar arıyorum
[sıze=3]arkadaşlar eskı cep telleri koleksıyonu yapıcam elınde temız çalısır durumda şarj aletlerı kayıtlı tel varsa fiyatda konusup anlasabılırz[/sıze]
 


zibidi39

zibidi39

Üye
erıcson 688 var sadece turkcell calıstırıo tel calısır durumda herseyı var sarj aletı fılan ne kadar verırısın ?
 
trust-cloud

trust-cloud

Üye
    Konu Sahibi
erıcson 688 var sadece turkcell calıstırıo tel calısır durumda herseyı var sarj aletı fılan ne kadar verırısın ?
tşk ederim arkadasım ilgin için aldım onu

--------------- Ekleme ---------------

nokia 1000 var veremmi
yok o nostaljıye girmıyo :) sağol arkadasım

--------------- Ekleme ---------------

nokia 1000 var veremmi
yok o nostaljıye girmıyo :) sağol arkadasım
 

seref78karaca

Üye
erıcson 688 tam bir nostalji telefonu
torunlarıma saklıyorum.şarjı pili anteni.
o zaman aldığım parayı bir kenara dolar olarak bir kenara koysam,şbir araba sahibi olurdum.
 
ahoz

ahoz

Üye
bendede 6310 var ama nostaljiden ziyade bir telefon sanırım :)
 
ceceyo

ceceyo

Üye
Bende 5110 var 50tl e satarım ...
 
trust-cloud

trust-cloud

Üye
    Konu Sahibi
kımsede yokmu ya telefon :(
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt