Okul mağdurları buraya

Sponsorlu Bağlantılar

_dumanist_

_dumanist_

Üye
Hangi okuldan Cansu? Hangisinden bahsediyorsun :ehe Denizde kum sende okul :ehe

Gerçekten de özleniyor yahu :(

Evet :ehe
Ama hepsinin ortak özelliği;
Hepsinden nefret ettim :ehe

Ama son gittiğim okulu sevmiştim :/
Yani ilk başlarda hiç alışamamış, hatta okula bile gitmemiş olsam da,
Arkadaş ortamı, öğretmenler her şey gayet iyiydi.

Aman Allah'ım tarihte bir ilk :P
Okulumu sevdim :P
 


Praetor

Praetor

Emekli Yönetici
Burcuyla pisicikk görmesin bu konuyu :ehe
Bakalım hocalar ne düşünüyor sizler hakkında :ehe
 

Anıl Umut

Emekli Yönetici
Burcuyla pisicikk görmesin bu konuyu :ehe
Bakalım hocalar ne düşünüyor sizler hakkında :ehe
Bizim öğretmenlere sözümüz yok.(bizim müdür hariç)
Gelip görsünler konuyu onlar da mağdur.. %2.5 zam mağduru..Tıpkı babam gibi..
 
_dumanist_

_dumanist_

Üye
Evet ama kıyamet kopamadan mezun oldum :/
Ahh ahh.. :(
 
TuRkiShCowboy

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
Burcu abladan fırçamı yedim zaten :ehe
 
maxibrk

maxibrk

Üye
Günaydın magdud kardeşim:)
 
Lina_TR

Lina_TR

Üye
    Konu Sahibi
Günaydın herkese
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
Bende biraz geyik yapayım..:ehe

Okul mağdurları , okuldan hiç bahsetmiyorsunuz yahu..Nasıl gidiyor okul..Değişiklik var mı?
 
maxibrk

maxibrk

Üye
DiaBLoS™;1670074' Alıntı:
Bende biraz geyik yapayım..:ehe

Okul mağdurları , okuldan hiç bahsetmiyorsunuz yahu..Nasıl gidiyor okul..Değişiklik var mı?
Okul iyi iyi :ehe Okul kötü olur mu yahu:kop:
 
Lina_TR

Lina_TR

Üye
    Konu Sahibi
Sayılı gün çabuk geçer
 
Lina_TR

Lina_TR

Üye
    Konu Sahibi
Çizgi çizip çarpı atacaz
 
Lina_TR

Lina_TR

Üye
    Konu Sahibi
Hapis hanede olurya
 


Üst Alt