_dumanist_
Üye
Hangi okuldan Cansu? Hangisinden bahsediyorsunDenizde kum sende okul
Gerçekten de özleniyor yahu![]()
Evet

Ama hepsinin ortak özelliği;
Hepsinden nefret ettim

Ama son gittiğim okulu sevmiştim :/
Yani ilk başlarda hiç alışamamış, hatta okula bile gitmemiş olsam da,
Arkadaş ortamı, öğretmenler her şey gayet iyiydi.
Aman Allah'ım tarihte bir ilk :P
Okulumu sevdim :P


s



Belli oluyo..
Hadi saymaya başlayak o zaman

