TuRkiShCowboy
Emekli Yönetici
Bayram Çikolatasından Zehirlendiler ...
Bursa'nın İznik ilçesinde yedikleri çikolatadan zehirlenen 3 kişi, hastaneye kaldırıldı.
Bursa'nın İznik ilçesinde yedikleri çikolatadan zehirlenen 3 kişi, hastaneye kaldırıldı.
Alınan bilgiye göre, Yeşilcami Mahallesi Küme Evleri'nde oturan Yaşar Uy (43), Mustafa Uy (20) ve Serpil Uy (17), Ramazan Bayramı için aldıkları çikolatayı yedi.
Bir süre sonra rahatsızlanan Uy ailesi, yakınları tarafından İznik Devlet Hastanesine kaldırıldı.
Ailenin, yedikleri çikolatadan zehirlendiği belirlendi.
Bursa'nın İznik ilçesinde yedikleri çikolatadan zehirlenen 3 kişi, hastaneye kaldırıldı.
Bursa'nın İznik ilçesinde yedikleri çikolatadan zehirlenen 3 kişi, hastaneye kaldırıldı.
Alınan bilgiye göre, Yeşilcami Mahallesi Küme Evleri'nde oturan Yaşar Uy (43), Mustafa Uy (20) ve Serpil Uy (17), Ramazan Bayramı için aldıkları çikolatayı yedi.
Bir süre sonra rahatsızlanan Uy ailesi, yakınları tarafından İznik Devlet Hastanesine kaldırıldı.
Ailenin, yedikleri çikolatadan zehirlendiği belirlendi.


bilerek de yapıyorlar ...
