Daha Büyük Rütbeler Olsa...

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Marchegiani

Marchegiani

Üye
    Konu Sahibi
Daha Büyük Rütbeler Olsa...
Arkadaşlar biliyoruz ki, sitede 11 Üye Rütbesi var.

Bunlar;



0 mesaj> 14 mesaj



15 mesaj > 24 mesaj

25 mesaj > 49 mesaj



50 mesaj > 99 mesaj



100 mesaj > 249 mesaj



250 mesaj > 499 mesaj



500 mesaj > 999 mesaj



1000 mesaj > 2499 mesaj



2500 mesaj > 4999 mesaj



5000 mesaj > 9999 mesaj



10000 mesaj ve sonrası..

Rütbeler burada bitti. Biraz daha yüksek rütbeler olsa daha güzel olmaz mı? Mesela Mareşal gibi..:)
 


TuRkiShCowboy

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
general rütbesine eriştik de mareşal mı kaldı :ehe
 
EroL

EroL

Emekli Yönetici
bence o rütbelerin hepsinde maxicep yazsa daha güzel olur
 

Symbiont

Üye
mareşelden Sonra Amcaoğlunu Ekliyin Daha İyi olur
 

Symbiont

Üye
--Silindi--
Benim Tarafımdan Yani Levent
 
CK1991

CK1991

Üye
padişah eklensin:D:D
 
Odysseus

Odysseus

Üye
Tabi 10.000'e gelebilinirse üst rütbeler hakedilebilir. Önce kazasız belasız General olmak gerekir. Fikir düşünülebilir.
 
Marchegiani

Marchegiani

Üye
    Konu Sahibi
Tabi 10.000'e gelebilinirse üst rütbeler hakedilebilir. Önce kazasız belasız General olmak gerekir. Fikir düşünülebilir.
Generalliğe yaklaşan üyeler var. Site daha fazla gelişiyor, daha da generaller olacaktır. Fikrin düşünüleceğine sevindim.
 

Symbiont

Üye
ne yaklaşını geçen var 2 ye katlamış kendisi kim acep düşünün bi
 
Marchegiani

Marchegiani

Üye
    Konu Sahibi
Ben sadece üyelerden bahsediyorum Levent, yoksa Ahmet 24.000, Doğuş ta 20.000 mesaj attı.
 
Lina_TR

Lina_TR

Üye
Aslında ileride olabilir
 
Laz¥

Laz¥

Üye
bence bir rütbeden sonra mod olunmalı sizce?
 
gecegezgini_06

gecegezgini_06

Üye
bence bir rütbeden sonra mod olunmalı sizce?
bencede ole olmalı 20000 mesaj atan adam mutlaka bu sıte konusunda bılgılıdır bence daha buyuk rutbelerde olabılır ama suan gereksız bence cunku fazla general yok generaller cogalırsa olabılır
 
Laz¥

Laz¥

Üye
20.000 mesajı olup ta her konuya boş boş mesajlar yazıyorsa bu arkadaşın pek bilgili olduğu söylenemez. ;)

20bin tane boş mesaj mı :S o zaman konu sayısı ve teşekkür sayısı da mesajlara eklensin hepsi bir sınırı aşınca olsa mod. bu fikre ne dersiniz ?
 
Ozan

Ozan

Admin
Arkadaslar rütbeleri ihtiyaca göre düzenliyoruz, eski üyeler hatırlar ki önceden Albay ve Yarbay yönetici rütbeleriydi simdi ise Üye rütbeleri oldu. 10.000 Mesaja sahip üyeler de zaman gelip çoğaldıgında, tabiki daha da ileri rütbeler çıkaracağız neden 10.000 de kalalım ki.

Sitemiz 20 yıl yayında kalsa 50 bin 100 bin mesaja sahip üyeler olsa onlara da elbet farklı rütbeler gelecek, bu sekilde düşünün :)
 
Laz¥

Laz¥

Üye
Arkadaslar rütbeleri ihtiyaca göre düzenliyoruz, eski üyeler hatırlar ki önceden Albay ve Yarbay yönetici rütbeleriydi simdi ise Üye rütbeleri oldu. 10.000 Mesaja sahip üyeler de zaman gelip çoğaldıgında, tabiki daha da ileri rütbeler çıkaracağız neden 10.000 de kalalım ki.

Sitemiz 20 yıl yayında kalsa 50 bin 100 bin mesaja sahip üyeler olsa onlara da elbet farklı rütbeler gelecek, bu sekilde düşünün :)

mod. olayına ne diyorsun negative?
 
TuRkiShCowboy

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
mod. olayına ne diyorsun negative?

mod. seçimi yönetime aiittir fatal... böyle bir uygulama olursa bence herkes günde 30-40 tane fıkra yazar hem konusu artar hem de mesaj sayısı ... yani amaca ulaşmak için şaçmalamaya başlar herkes :)
 
Lina_TR

Lina_TR

Üye
Moderatör sadece mesaja göre değil kişinin konularına, üyelere davranış biçimine, teşekkür aldığı konulara bakılarak değerlendiriliyor. 300-700 mesaj yazıp mod olmuş kişiler var. Yönetim saten kişide bir ışık görüyorsa yardımcı oluyor ve ışığı parlatıyor.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt