Dostum öncelikle eline sağlık yeniyim ama program çok güzelmiş. Tek sorum var şimdi bu program değil ya 3 saniye bekletiyor, belli bir açılma sayısı yada belirli bir kullanım süresi vb. gibi bişeyi var mı ? Sadece 3 saniye beklemekse bişey olmaz zaten hızlı sayıyor.