X-Plore 1.34 s60v2 (Son Sürüm)

Sponsorlu Bağlantılar

black_kadir

Üye
Saolasın..
ii bi paylaşım..
 


k11

Üye
iyide o temayı nasıl yaptın klasik x plore ghörünümü hiç güzel deil ama bu hos
 
waycell

waycell

Üye
arkadaşım v.2 değil 3 bu onun dışında sürüm 1.34 değil 1.33 yanıltmayalım kimseyi
 
resulemrah

resulemrah

Üye
ellerine sağlıkn aga
 
sempatiq06

sempatiq06

Üye
emege sayqı kardesım...
 

marina

Üye
teşekkürler eline sağlık
 

sincantan

Üye
desteklenmiyor diyo yukleyemedim :S
 

sorry3131

Üye
Dostum öncelikle eline sağlık yeniyim ama program çok güzelmiş. Tek sorum var şimdi bu program değil ya 3 saniye bekletiyor, belli bir açılma sayısı yada belirli bir kullanım süresi vb. gibi bişeyi var mı ? Sadece 3 saniye beklemekse bişey olmaz zaten hızlı sayıyor.
 
jackalx_06

jackalx_06

Üye
teşekkürler çok güzel.
 
by dark

by dark

Üye
eyvallah saolasın :oke:
 
habbuj

habbuj

Üye
sağol
 
macman

macman

Üye
thenk you mean
 

mahur9

Üye
arkadaşlar,hangi telefonda çalıştığını yazarsanız sevinirim,teşekkürler.
 
-LiveYourLife-

-LiveYourLife-

Üye
    Konu Sahibi
Dostum öncelikle eline sağlık yeniyim ama program çok güzelmiş. Tek sorum var şimdi bu program değil ya 3 saniye bekletiyor, belli bir açılma sayısı yada belirli bir kullanım süresi vb. gibi bişeyi var mı ? Sadece 3 saniye beklemekse bişey olmaz zaten hızlı sayıyor.
Hayır. Baska Birsey Yok. Sadece acılısta ve kapanısta 3 Sn bekletiyor

arkadaşlar,hangi telefonda çalıştığını yazarsanız sevinirim,teşekkürler.

Symbian S60, OS7 OS8, V1 V2 - Nokia 3600, Nokia 3620, Nokia 3650, Nokia 3660, Nokia 7650, N-Gage, N-Gage QD, Siemens SX1, Lenovo P930, Nokia 3230, Nokia 6260, Nokia 6600, Nokia 6620, Nokia 6630, Nokia Nokia 6670, Nokia 6680, Nokia 6681, Nokia 6682, Nokia 7610, Nokia N70, Nokia N72, Nokia N90, Panasonic X700, Panasonic X800, Samsung D720, Samsung D730, Samsung Z600
 

gwert

Üye
son sürüm se niye güncelleme soruyo 1.34 icin ayrıca yapıyorum pro acıp kapatınca gene aynısını yapıyo ben 1.22 kullanıyodum tlf tarıhı gerı alınca sorun olmuyodu hıc bı sekılde bunda ıse durum cok farklı
 
-LiveYourLife-

-LiveYourLife-

Üye
    Konu Sahibi
son sürüm se niye güncelleme soruyo 1.34 icin ayrıca yapıyorum pro acıp kapatınca gene aynısını yapıyo ben 1.22 kullanıyodum tlf tarıhı gerı alınca sorun olmuyodu hıc bı sekılde bunda ıse durum cok farklı
GünceLLeme deiL Satın Alın Diyor..

AmaTek Eksisi Acılısta ve Kapanısta 3 sn Bekletiyor.

O da Olmz Diyorsanız 1.22 nin kırıLmısı da var.
Yani Tarihi Geri Almaya Gerek Yok.
 

hotbord_34

Üye
6600 ıcin calısan 1.22 ful olanın lınkını verırmısınız ben yuklemek ıstıyorum
 


Üst Alt