Pure Life
Üye
Son zamanlarda veda konuları hakkında
Arkadaşlar işiniz olabılır.Canınız sıkkın herşey ağır geliyor olabilir yada bir üyeye kızmış artık ondan bıkmışda olabilirsiniz.Hangi sebepden olursa olsun lütfen veda konuları açmayalım gidecekseniz sessiz sedasız gidin.Eğer arkadaşlarınızı biraz seviyorsanız onların üzülmesini istemiyorsanız konu açmayın lütfen.Zaten sevilen üyeyseniz gittiğiniz fark edilir.
Veda konuları açıpda yüreğimizi ağazımıza getirmeyin kardeşım
Veda konuları açıpda yüreğimizi ağazımıza getirmeyin kardeşım


bu kadar güzel bir ortamdan neden gitmek istenir anlayamıyorum ...
