19 Yaşındaki Reyhan'ın Acı Ölümü

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Sidretül Münteha

Üye
    Konu Sahibi
19 Yaşındaki Reyhan'ın Acı Ölümü


Burdur'da Reyhan Basravi (19) adlı genç kızın bir evde çıplak cesedi bulundu. Basravi'nin bir gece önce eroin partisine katıldığı belirtiliyor. Ayrıca Emniyet Müdürlüğü ekipleri partiye katılan 8 kişiyi gözaltına aldı.

Edinilen bilgilere göre Zafer Mahallesi Bülbül Sokak 14 numaralı evde kalan Uğur D. (18) ile Ramazan G. (17), polise bir arkadaşlarının öldüğü ihbarını yaptı. Olay yerine gelen polis, genç kızın çıplak cesediyle karşılaştı. Burdur Devlet Hastanesi morguna kaldırılan Basravi'nin cesedi cumhuriyet savcısı gözetiminde adli tıp ve olay yeri inceleme ekipleri tarafından incelendi. İlk belirlemelere göre, ceset üzerinde herhangi bir darp izine rastlanmazken, vücudundan alınan parçalar ve kan örnekleri Antalya ve İstanbul Adli Tıp Kurumu'na incelenmek üzere gönderildi.

Mardin nüfusuna kayıtlı Basravi'nin yüksek dozda eroin almış olabileceği ve bu sebepten dolayı ölmüş olabileceği belirtiliyor. Emniyet Müdürlüğü ekipleri eroin partisine katılan ikisi bayan 8 kişiyi gözaltına aldı. Zanlıların Burdur Emniyeti Asayiş Şube'deki sorgusu sürüyor.

Basravi'nin Burdur Sosyal Hizmetler ve Çocuk Esirgeme Kurumu'na bağlı yetiştirme yurdunda kaldığı öğrenildi. Ayrıca Basravi'nin yetiştirme yurdundan sıkça kaçtığı ve yurttan tamamen kurtulmak için yaşını mahkeme kararı ile 16'dan 19'a çıkarttığı öğrenildi. 2 yıl önce de Ankara'da eroin tedavisi gördüğü belirtilen Basravi'nin daha önce Burdur Emniyet Müdürlüğü'nce çeşitli sebeplerden dolayı gözaltına alındığı bildirildi. Olayla ilgili soruşturma sürüyor.
 


TuRkiShCowboy

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
Eroin ha . Bunlara öldü değil geberdi denir .
 
huri$

huri$

Üye
ne denilebilir bilmiyorum gencecik kiz kendisi istemedi eminim bu durumlara dusmek ama onu bu yola iten sebepler vardir mutlaka
yada boyle gencler uzeride kurulan baskilar cocuklari yanli$ seyler yaptirabiliyo
ana baba yok sanirim yeti$tirme yurdundan bahsediliyo yani hayata ba$tan yenik ba$lami$ kizimiz aile yok ne diyelim allah rahmet eylesin gunahlarini affetsin

--------------- Ekleme ---------------

Eroin ha . Bunlara öldü değil geberdi denir .
cowboy oyle deme yaa baksana yetistirme yurudunda kaliyomu$ neler ya$adi kimbilir kiz bilemeyiz demi
 

Sidretül Münteha

Üye
    Konu Sahibi
Huri$im Olayı İyi Tarafından Bakmaa Önceden De Kullanmış Tedavisini Almış
Bence Bilinerek Yaptığı Bişey Çünkü Adı Üstünde Eroin Partsi
Koskocaman 19 Yaşında Kızz Belli Şeyleri Bilmesi Gerek.
Ki Bunuda Oo Biliyordu Madem Eroin Gördü Git O Evden
İsteyerek Yapılmış Bişey Kanımca ...
 
TuRkiShCowboy

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
huriş abla şimdi 19 yaşında kız aklı basında bir vatandaş gidip de eroin partilerine katılır ve sonunda ölürse buna b*k yoluna gitti deriz :ehe gitsin süt içsin ne işi var eroinle falan ... hayat sartları ne kadar zor olursa olsun imtihanı kaybetti o ...
 
SucX

SucX

Üye
Koskoca 19 yaşındaki kız diyorsunuzda kız mahkemeyle yaşını büyütmüş :ehe
 
TuRkiShCowboy

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
farketmez serkan :ehe kanunlar önünde 19 yasında :ehe
 

Sidretül Münteha

Üye
    Konu Sahibi
Yaa Sonuçta Bi Aklı Var Dimi ?
Aklını Kullanmasını Biliyo Gerektiği Yerde ....
Burdada Kullansaydı Hiçte Üzülmedim
Hatta ve Hatta İyi Olmuş Diyebilirim !
 
SucX

SucX

Üye
Ya şimdi arkadaşa destek çıkmış gibi olmayayımda bulunduğu ortam, yaşadıkları, ruh sağlığı bu durumda bulunmasında en büyük etken
gelişme çağında henüz ergen bir genç kızdan bahsediliyor.
Yani bu yaşta kıza tedavi, akıl vermek boşa bir kulağından girer diğerinden çıkar
Gereken ilgiyi görse bu tür pisliklere tekrar bulaşırmıydı orasıda meçhul
 

Sidretül Münteha

Üye
    Konu Sahibi
Bulaşmazdı Ama Aklını Kullanması Gerekirdi ..
Bana Uzattılar Bunu Yap Demişlerdi Neden Yapmadım ?
Kendimi Ve Aileme Düşündüğüm İçin Aklını Kullanabilirdi Diyorum
Ve Bunlar Normal Artık Arkadaş Ortamı Herşeyi Değiştirebiliyor.
 
TuRkiShCowboy

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
ailenin de büyük bir suçu var ama aklını kullanmalıydı diye düşünüyorum son olarak :)
 

Sidretül Münteha

Üye
    Konu Sahibi
Bazı Gençler Ailesini Bile Dinlemiyolar Aileyi Suçlayamam.
 
SucX

SucX

Üye
Arkadaş yetiştirme yurdundaymış belki düşünebilecek ailesi bile yok..

Dediğin gibi arkadaş ortamı çok önemli
Bulunduğun ortamda hep karşı olduğun birşeyi sana zorla ısrar ediyorlarsa bir kere veya iki kere kabul etmezsin daha fazla başa çıkamazsın..
Kötü alışkanlıklarda böyle başlamıyormu arkadaşlar ısrar etti bi kereden birşey olmaz diye başladım vs vs..
 

Sidretül Münteha

Üye
    Konu Sahibi
Kesınlıkle Öyle Arkaşını İyi Seçeceksin :)
 
aLone

aLone

Üye
ya ne kötü ortamlarda yaşayıp büyük adam olanlar var ben kötü ortamda yetiştim eroine başlıyayım diye bi olay mı var hiç üzülmedim öldüğüne

su testisi su yolunda !
 

Sidretül Münteha

Üye
    Konu Sahibi
ya ne kötü ortamlarda yaşayıp büyük adam olanlar var ben kötü ortamda yetiştim eroine başlıyayım diye bi olay mı var hiç üzülmedim öldüğüne

su testisi su yolunda !

Aynı Düşüncedeyiz Kesinsiz Ve Şartsız ;)
Üzülcek Durum Yok Ortada ...
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt