kanka5000
Üye
Avea'yı Boykot Sitesi Kurulmuştur
--şirket hattı gibi rahat rahat konuşayım diye aldığım her yöne özgürlük tarifeli hattımın özgürlüğünü alıp ........ operatör bozuntusu
--sabah itibarıyla bir çok kişiye atılmış mesajlar usulsüz ve kanunsuzdur
--an itibariyle bana mesaj atarak 10 bin dakika kampanyasının bittiğini belirtmiş operatör. tarifenizin 10000 dk sınırı kalkmıştır. aylık yurt içi arama süresi 3000 dakika ve aranan farklı telefon no. ları 75 i asarsa yurt içi her yne 12 kr/dk ya arayabilirsiniz.
--türkiye'nin köy bakkalı tadındaki gerçekten tek şirketi. işleyiş allahlıktır. yiyemeyeceklerinin altına yatarlar. müşteri hizmetlerine bağlanamazsınız bile. düşmez zaten. düşerse de al gülüm ver gülüm tarzı kanunsuz, gayriciddi ve ahlaki kandırmaca yoluna giderler.
--türkiyenin en çaresiz operatörü.
bir bayiisine gidiyorsunuz,size 14 lira veriyor,karşısındaki turkcell bayiisinden 20 kontörlü hatlardan satın aldırıyor.
sonra onu gidip avea yetkilisine veriyorsunuz,o da elinizdeki turkcell hattı alıp aveaya çeviriyor.
büyük olasılıkla avea bayiileri kaz gelecek yerden tavuk esirgemiyor.
(bkz: kota doldurmak)
kotarmak yada kotaramamak..işte bütün mesele bu!
--81 ilde 3g'si çekmeyen operatördür. senden de bu beklenirdi avea ...
--an itibariyle ağır .... operatör. sabahtan beri ne arama yapabiliyorum ne mesaj atabiliyorum, telefon en üst seviye çekerdi, ne 3g çekiyor nede hat var, gidip geliyor.
--iphone 3gs'in gelmesiyle beraber büyük ihtimalle veda edeceğim operatör. zamanında çok ucuzdu katlanıyor kullanıyor idik ama artık iyice çığrından çıktı. şebeke içini 3kntr/dk, diğer operatörleri 2kntr/dk ile aratan politikalarından nefret ettim. gittiğim her yerde konuşmak için odalar arası turlar düzenlemek zorunda kalmam da cabası.
--turkcell ve vodafone'un reklam şirketidir. rakiplerine bu kadar müşteri kazandıran başka bir şirket olamaz.
........... teknoparkı var ama
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
--şirket hattı gibi rahat rahat konuşayım diye aldığım her yöne özgürlük tarifeli hattımın özgürlüğünü alıp ........ operatör bozuntusu
--sabah itibarıyla bir çok kişiye atılmış mesajlar usulsüz ve kanunsuzdur
--an itibariyle bana mesaj atarak 10 bin dakika kampanyasının bittiğini belirtmiş operatör. tarifenizin 10000 dk sınırı kalkmıştır. aylık yurt içi arama süresi 3000 dakika ve aranan farklı telefon no. ları 75 i asarsa yurt içi her yne 12 kr/dk ya arayabilirsiniz.
--türkiye'nin köy bakkalı tadındaki gerçekten tek şirketi. işleyiş allahlıktır. yiyemeyeceklerinin altına yatarlar. müşteri hizmetlerine bağlanamazsınız bile. düşmez zaten. düşerse de al gülüm ver gülüm tarzı kanunsuz, gayriciddi ve ahlaki kandırmaca yoluna giderler.
--türkiyenin en çaresiz operatörü.
bir bayiisine gidiyorsunuz,size 14 lira veriyor,karşısındaki turkcell bayiisinden 20 kontörlü hatlardan satın aldırıyor.
sonra onu gidip avea yetkilisine veriyorsunuz,o da elinizdeki turkcell hattı alıp aveaya çeviriyor.
büyük olasılıkla avea bayiileri kaz gelecek yerden tavuk esirgemiyor.
(bkz: kota doldurmak)
kotarmak yada kotaramamak..işte bütün mesele bu!
--81 ilde 3g'si çekmeyen operatördür. senden de bu beklenirdi avea ...
--an itibariyle ağır .... operatör. sabahtan beri ne arama yapabiliyorum ne mesaj atabiliyorum, telefon en üst seviye çekerdi, ne 3g çekiyor nede hat var, gidip geliyor.
--iphone 3gs'in gelmesiyle beraber büyük ihtimalle veda edeceğim operatör. zamanında çok ucuzdu katlanıyor kullanıyor idik ama artık iyice çığrından çıktı. şebeke içini 3kntr/dk, diğer operatörleri 2kntr/dk ile aratan politikalarından nefret ettim. gittiğim her yerde konuşmak için odalar arası turlar düzenlemek zorunda kalmam da cabası.
--turkcell ve vodafone'un reklam şirketidir. rakiplerine bu kadar müşteri kazandıran başka bir şirket olamaz.
........... teknoparkı var ama



