En Acı Günüm(Bölüm 2)

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Marchegiani

Marchegiani

Üye
    Konu Sahibi
Ay özür dilerim, gerçekten de ablamsın :ehe 18'i bitiriyorum ben yarın.
 


Pure Life

Pure Life

Üye
İbrahim kardeşim müsaden olursa, her ne kadar geç kalmış olsak bile, naçizane bir iki kelam da biz edelim.

Bir insanı sevmenin, hem de çok sevmenin ne olduğunu çok iyi bilirim. Sevgiden ziyade aşkı da bilirim. Sevginin artık yok olduğu, aşıkla maşuğun bir olduğu, sonsuz bir boşluktur aşk. O kadar sonsuzdur ki başına hiçbir sıfat getiremez, onu daha başka bir kalıpla şekillendiremezsin. Çok sevebilirsin, çok etkilenebilirsin; ama aşkın çoğu azı yoktur, aşk tektir ve sonsuzdur.Eğer gerçekse...

Unutmaki aşk sınırı ve sonu olmadığı için tükenmez de. Zira 2 yıl geçmesine rağmen ne aşkın, ne de sen tükenmemişsin. Bu kadar sağlam bir iradeye sahip olduğun için fazlasıyla takdiri hakediyorsun. Fakat bilmediğin başka bir şey var kardeşim, ne olursa olsun dünya üzerinde tek gerçek ölümdür. Eğer sen o hanımla kısmet olsaydı evlenseydin, yine bir zaman sonra ölüm ya sana ya da ona bir şekilde gelecekti. Bu sebeptendir ki, bu kadar üzülmen bu kadar kendini yıpratman gereksiz. Kaldı ki bir aşığı en çok yaralayan şey maşuğunun gözünden akan yaşları görmektir.Unutma ki tüm ölüler bu dünyadan ebediyen ayrılmak için kıyameti bekleyecek ve bu süre zarfında tanıdıklarını,sevdiklerini görebilecekler. Şimdi sen her ağladığında, onun ne kadar üzüldüğünü düşünebiliyor musun? Üstelik sana müdahale de edemiyor. Yanında olup teselli de veremiyor ve onun yüzünden üzüldüğünü düşünerek belki senin o talihsiz gecede çektiğinden daha fazla acı çekiyor. Daha 16 yaşında bir melek olarak kabir hayatına göçmüş ve cennet bahçeleri içerisinde ahireti ve seni huzurla bekleyecek, bir hanımı bu kadar üzmeye huzursuz etmeye hakkın var mı?

Dediğim gibi aşk sonsuzdur ve biz insanlara Allah'ın en büyük hediyelerindendir. Tabi seninki kadar saf olan aşklardan bahsediyorum. Şimdi sen bu kadar üzülerek, bu kadar yakınarak, hayata küserek hem bu hediyenin güzelliğini inkar ediyorsun hem de ileride tekrar kavuşacağın, ellerini tutup, gözlerine bakacağın Elifine çok büyük acılar yaşatıyorsun. Bu iki hatanın da bedeli çok ağır olacaktır böyle devam ettiğin sürece.

Şimdi bir dur, toparlan. Demin de söylediğim gibi, bir gün hem sana bu hediyeyi verene, hem de o hediyenin, senin için en güzel meyvesi Elifine kavuşacaksın ve onlara karşı mahçup olmamak için bu dünyayı hakkını vererek yaşamak zorundasın. Hiçbir zaman "Elifim gitti artık ne yapsam boş" diye düşünme lüksün yok. Çünkü bir kere aşık oldun ve o aşk hiç bitmeyecek. En fazla şu anda olduğu gibi şekil değiştirebilir.Elif'i kaybettiğini düşünme, o seni bekliyor olacak. Onu kaybettiğini düşünürsen o zaman, şu an olduğu yerde, kendisini senin gözünde değersiz hissedecektir. Ona kavuştuğun gün seni nasıl karşlamasını istiyorsan öyle hareket et. O senin ne kadar başarılı bir adam olmanı isterdi, seni nerelerde görmek isterdi; bunları düşün ve öyle yaşa. Sonra ona kavuşmak için cenneti arzulamalısın. Çünkü 16 yaşında günahsız bir melek olarak göçtü buradan. Seni daha zorlu bir yol bekliyor. Belki de bu senin bu dünyada yaşayacağın en büyük sınavın. Allah hem onu çok sevdiği için, çok erken yanına aldı ki bu dünyada daha fazla kirlenmesin diye; hem de bu vesile ile sana bir hedef koydu ona kavuşabilme yolunda daha dikkatli va ahireti düşünen bir kul olarak yaşaman için.

Son olarak şunu söyleyeceğim, çok uzattığımın farkındayım. Tüm yukarıdakiler benim şahsi görüşlerim. Benim hayat tarzımın yansımaları ve baştan sona yanlış gelebilir sana. Nasıl bir insan olduğunu bilemediğim için, senin duymak isteyebileceklerini değil, sadece kendi düşüncelerimi yazdım. Amacım akıl vermek değil; inançlı da olsa inançsız da olsa insanı yok eden tek şey umutsuzluktan ve mutsuzluktan seni uzak tutmaya çalışmak.
Ben yukarıdakileri kendi perspektifimden yazdım. Sen benim yazdıklarımın aksine ölümden sonrasına inanmayan biri de olabilirsin. Lakin bu durumda bile Elifin için yaşamaya değer hayatın. Senin sevginle onun bahçesindeki(mezarı demiyorum) çiçekler yeşerecektir.

Allah yar ve yardımcın olsun, acılarını unuttursun sana dostum. :oke:
Harikasın dostum:oke:
 
Marchegiani

Marchegiani

Üye
    Konu Sahibi
Haklı tabii Kadir abimiz.Gerçekten etkilendim.
 
CryDaqqeR

CryDaqqeR

Üye
burda duygularını bizimle paylaşman çok güzel Allah yardımcın olsun.
 
tatlı çilek

tatlı çilek

Üye
bir şeyi merak ettim neden konu başlığında bölüm 1, bölüm 2 diye belirtiyorsun bana çok itici geliyor şahsen.
 

_KadirşinaS_

Üye
Kadir ağabey yorumun için sana ne kadar teşekkür etsem azdır.Gerçekten çok etkilendim.Tabii ki ölümün sonrasındaki hayata inanıyorum.Şu an Elif yukarıda beni izliyor ve belki de bana kızıyor.Ama kendime hakim olamıyorum.İnşallah acılarımı unuturum.Tabii unutamazsam sonumu biliyorum.İntihar...

Şimdi ölümden sonrasına inanan ve bu konuda az çok fikir sahibi olan bir insan, intihar kelimesinden bile uzak durmalıdır. Kaldı ki bu durumda Elifin dahil bir çok sevdiğinden, belki bir daha kavuşamamak üzere uzaklaşabilirsin.

Bak kardeşim. Sen bu dünyada sadece bir kişiye aşık olmak veya o kişiye aşkını ispatlamak için yaratılmadın. O aşk sana verilen çok çok güzel bir hediyeydi, fakat unutmaki Elif de sana emanetti. Sen onu bu dünyada sevmek,helaline almak,koruyup kollamak ve namusuna sahip olmakla yükümlüydün. Şimdi o sahibine geri döndürüldü ve seni bekliyor. Sen bundan sonra o hediyenin tekrar sana verileceği günü sabırlar beklemelisin

Ayrıca biraz daha reel olalım. Bu kısım canını yaksa bile bir de şöyle bir şey var. Ruhun bedenine üflendiğinde de yalnızdın, annenden kopup bu dünyaya gelirken de yalnızdın ve bir süre sonra Azrail ile de karşılaştığında yalnız olacaksın.Zira Elif de yalnızdı. Sen onun yanında olduğunu zannetsen bile yalnızdı, yalnız başına yürüdü ebediyetin ilk durağına.
Kendini, fikrilerini toplamalı, kim olduğunun, niçin var olduğunun farkına varmalısın. Ölümden sonrasına gerçekten inan biri gibi yaşamalısın. İşte o zaman o hediyeyi sana iki yıl önce veren, günü geldiğinde yine verecektir. Merak etme. Ahirette sen onu aramaya çalışırken bir de bakarsın elini tutuverir.

Büyük resmi gördüğünde tüm detayların bir anlamı olacaktır ve eğer sadece detaylara bakarsan resimdeki diğer güzellikleri kaçırırsın.:oke:
 
Marchegiani

Marchegiani

Üye
    Konu Sahibi
Şimdi ölümden sonrasına inanan ve bu konuda az çok fikir sahibi olan bir insan, intihar kelimesinden bile uzak durmalıdır. Kaldı ki bu durumda Elifin dahil bir çok sevdiğinden, belki bir daha kavuşamamak üzere uzaklaşabilirsin.

Bak kardeşim. Sen bu dünyada sadece bir kişiye aşık olmak veya o kişiye aşkını ispatlamak için yaratılmadın. O aşk sana verilen çok çok güzel bir hediyeydi, fakat unutmaki Elif de sana emanetti. Sen onu bu dünyada sevmek,helaline almak,koruyup kollamak ve namusuna sahip olmakla yükümlüydün. Şimdi o sahibine geri döndürüldü ve seni bekliyor. Sen bundan sonra o hediyenin tekrar sana verileceği günü sabırlar beklemelisin

Ayrıca biraz daha reel olalım. Bu kısım canını yaksa bile bir de şöyle bir şey var. Ruhun bedenine üflendiğinde de yalnızdın, annenden kopup bu dünyaya gelirken de yalnızdın ve bir süre sonra Azrail ile de karşılaştığında yalnız olacaksın.Zira Elif de yalnızdı. Sen onun yanında olduğunu zannetsen bile yalnızdı, yalnız başına yürüdü ebediyetin ilk durağına.
Kendini, fikrilerini toplamalı, kim olduğunun, niçin var olduğunun farkına varmalısın. Ölümden sonrasına gerçekten inan biri gibi yaşamalısın. İşte o zaman o hediyeyi sana iki yıl önce veren, günü geldiğinde yine verecektir. Merak etme. Ahirette sen onu aramaya çalışırken bir de bakarsın elini tutuverir.

Büyük resmi gördüğünde tüm detayların bir anlamı olacaktır ve eğer sadece detaylara bakarsan resimdeki diğer güzellikleri kaçırırsın.:oke:

Orada olmalıydım...

--------------- Ekleme ---------------

Ağabey gerçekten yorumların hayatımda değişikliklere neden olmaya başladı...Çok teşekkür ediyorum..
 
Cynical

Cynical

Üye
Kadir yine çok güzel yazmış. Naçizane bir ekleme de ben yapayım intihar konusunda. Sevdiğinden genç yaşında ayrılmışsın, ölüm acısını yaşamışsın. Bu acıyı bilerek sevdiklerine yaşatmak ister misin? Senin Elif'i sevdiğinden kat ve kat seven birileri var seni... Annen ve Baban. Onlara ne olursa olsun bu acıyı bilerek yaşatma...
 
Marchegiani

Marchegiani

Üye
    Konu Sahibi
Evet, haklısın yorumunda Murat ağabey ancak ben Elif için birisini öldürüyordum.Gerçekten de yoğun bakımdaydı o kişilik, bu, Elif' i ne kadar sevdiğimi gösterir.
 

_KadirşinaS_

Üye
Orada olmalıydım...

--------------- Ekleme ---------------

Ağabey gerçekten yorumların hayatımda değişikliklere neden olmaya başladı...Çok teşekkür ediyorum..

Hayır, sen orada olmamalıydın. Sen burada olmalıydın ve o yüzden yaşıyorsun. Aranızda belki 1 metre kadar bir mesafe yoktu ama sen buradasın. İşte bu kadar basit her şey. Sen yaşayıp onu mutlu etmelisin. Elifin mezarının başında dua okuyacak, ona çiçekler bırakacak, adına hayırlar yapıp amel defterine sevaplar yazdıracak, onu kabirde bile olsa koruyup kollayacak birisi gerekiyordu sen bu yüzden buradasın. Bunları ailesi de yapardı diyebilirsin, ki doğrudur yapacaklardır da.

Fakat onun hayallerini gerçekleştirecek, onun yapmak isteyip de yapamadıklarını yapacak birisine de ihtiyaç var. Belki yarın, eğer kaderinde yazılmışsa ve kısmet olursa, başka bir insanla hayatını birleştireceksin. Yeni evlatların olacak, belki dünya güzeli bir kızın olacak ve Elifin onda hayat bulacak. Elif bunları seninle yaşamak isterdi, belki yaşayacaktınız da. Ama onun dünyadaki vakti bu kadarmış. Şimdi o bu mutlulukları sende yaşayacak. Onu bunlardan mahrum bırakamazsın, bırakmamalısın.
----------------------------------------------------------------------------
Ben teşekkür ederim de ben yorumlarıyla hayatlar değiştirecek kapasitede bir insan olmadığımı çok iyi biliyorum.Ama böyle büyük acılar çeken insanların kendi acıları içinde, tüm herşeyi unuttuklarını ve kendileri dahil bir çok şeye bilinçli veya bilinçsiz bir şekilde zarar verdiklerini biliyorum.Ve insanlara değer veriyorum.

Bir arkadaşımın 4 yıldır beraber olduğu sevgilisi, arkadaşımı terkedip, direk başkasıyla evlendi ve bir çocuğu var şimdi. Çocuk gerçekten aşıktı, deliye döndü. Lise son sınıf öğrencisiydik, 15 gün okula gelmedi, malum devamsızlıkta en fazla 20 güne izin veriliyor. Merak edip yanına gittim. Hiç de o tanıdığım arkadaşım değildi artık. Evinde bulamamıştım, tam dönerken evlerine yakın bir parkta elinde bira şişesi, ağacın altında yatarken buldum. Amcasıyla yaşıyordu burada, ailesi Manisada oturuyordu. Bu böyle davrandığı için amcası da evden atmıştı.
O gün bunu öyle görünce beynimden vurulmuşa döndüm. Sıra arkadaşımdı kendisi, neredeyse herşeyimiz aynıydı ama ne hallere düşmüştü. Keşke dedim 15 gün beklemek yerine , ilk gün yanında olsaydım.
Ama sonra gittim zorla elinden bira şişesini alıp fırlattım, hatta bir iki tokat attığımı da hatırlıyorum. Rezil haldeydi. Bize gittik bir kaç gün kaldı bizde, sonra babamla beraber amcasına götürdük, durumunu anlattı babam. Amcası gerçi kalas herifin tekidir sağ olsun, hala iyi davranmaz çocuğa ama o günden sonra çocuk evine döndü ve toparladı kendisini. Ve şu anda Bursa Uludağ Üniversitesi'nde okuyor. Çok değerli bir arkadaşım, hala görüşürüm, gider evinde kalırım Bursa'da.

Hülasa, senin başına bu kadar kötü bir şey gelmediğine şükretmelisin. Ölmeden ölümü tatmak o arkadaşımın yaşadığıydı, hergün ölümü yaşamak oydu. Senin durumun bundan çok çok daha iyi, en azından öyle olmalı.

Allah'a emanet ol. Kendine iyi bak kardeşim.:sn::oke:
 
Marchegiani

Marchegiani

Üye
    Konu Sahibi
Asla olmayacak böyle birşey...
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

Cevap
8
Görüntüleme
519
DarkredBlue61
Cevap
1
Görüntüleme
1K
-YARINIYOK-
Doğuş Pertez
Cevap
0
Görüntüleme
734
Doğuş Pertez
grafikseli 84
Cevap
3
Görüntüleme
3K
Doğuş Pertez


Üst Alt