Eski Sevgiliyle Dost Olunur Mu??

Sponsorlu Bağlantılar

Eski Sevgiliyle Dost Olunur Mu???

  • Olunur

    Kullanılan: 8 36.4%
  • Olunmaz

    Kullanılan: 14 63.6%

  • Kullanılan toplam oy
    22
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
TuRkiShCowboy

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Eski Sevgiliyle Dost Olunur Mu??
Olunur Veya olunmaz
 


Marchegiani

Marchegiani

Üye
Olunur tabii.
 
aLone

aLone

Üye
eğer çok bi şey yaşanmadıysa arada aşk filan olmadıysa olunur ama yeni sevgili bunu ister mi bilemiyorum:D
 

Sidretül Münteha

Üye
Bence Olunur Bişeyler Paylaşmış Olsakda Bile :)
 
arslansem

arslansem

Üye
Olunmaz :hmmm
 
Marchegiani

Marchegiani

Üye
Niye :hmmm
 
Cynical

Cynical

Üye
Gerçekten sevgiliyse olunmaz.
 
Marchegiani

Marchegiani

Üye
Niye :hmmm:ehe
 
Odysseus

Odysseus

Üye
Eski sevgili eğer düzgün birisi olsaydı araya ayrılık girmezdi. Bende düzgün olmayan biriyle dost olmayacağıma göre eski sevgilim dostum olamaz. Ayrıldığım anda hattımı telefondan çıkarır çöpe atarım, iletişimi keserim, msn den engellerim, kalbimden atarım, aldığı hediyeleri çöpe gönderirim. Ben sevdiğim insandan, değer verdiğim insandan asla ayrılmam. Ama benim sevgimi haketmiyorsa, hak ettiği şey budur.
 
Cynical

Cynical

Üye
Çünkü sevgilinin eskisi olmaz bence. Sevgili farklı bir kavram benim için. Adem'in de dediği gibi, gerçekten arada sevgi olmuş olsa o eski olmazdı. Eskiden "seviyorum" dediğin bir insanla karşılıklı oturup sanki önceden yaşananlar hiç olmamış gibi muhabbet etmek bana ters geliyor.
 

researcher

Üye
bence olmalı...hani kız erkek dost olmaz en sonunda aralarında bisi baslar derler ya... dostluk ayagına yeniden baslar...siz sag ben selamet... :)
 
SucX

SucX

Üye
Olabilen varsa banada söylesin :)

Eski sevgiliyle paylaşılmış o kadar şey varken ayrıldıysak dost kalmamızında bir anlamı olamaz
 
Marchegiani

Marchegiani

Üye
Ben hepsiyle arkadaş olmuştum sonradan,hatta en iyi arkadaşım eski sevgilimdir.
 
SucX

SucX

Üye
Enteresan bir durum seninki :hmmm
O vakitten sonra neyi paylaşabilirsinki
Ama valla helal olsun :D
 
-YARINIYOK-

-YARINIYOK-

Üye
olunmaz şahsen ben olmam adı üstünde eski sevgili tanıtırkende eski sevgilimdi şimdi dostum dersin artık millet dost derken ne anlarsa :naughty:
 
TuRkiShCowboy

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
olunabilir ama o eski zevki heyecanı kalmaz
 
Candy

Candy

Üye
Eski sevgili eğer düzgün birisi olsaydı araya ayrılık girmezdi. Bende düzgün olmayan biriyle dost olmayacağıma göre eski sevgilim dostum olamaz. Ayrıldığım anda hattımı telefondan çıkarır çöpe atarım, iletişimi keserim, msn den engellerim, kalbimden atarım, aldığı hediyeleri çöpe gönderirim. Ben sevdiğim insandan, değer verdiğim insandan asla ayrılmam. Ama benim sevgimi haketmiyorsa, hak ettiği şey budur.


Katılıyorum.. Çok doğru.. Sevgiline "eski" diyeceksen bazı olumsuzluklar çıktı demektir.. Olumsuz olan, aranda sorunlar yaşanan bir insanla nasıl dost olacaksın? :hmmm
 
troubadour

troubadour

Üye
Bal gibi olunur, hatta bir sonbahar akşamı Yıldız Parkı'nda güz yapraklarını hışırdatarak yürürken eski günlerin keyfi birlikte yad bile edilir. Bunu yapacak yüreğiniz yoksa en baştan sevgili mevgili olmayı aklınızdan çıkarın.
 
Odysseus

Odysseus

Üye
Bal gibi olunur, hatta bir sonbahar akşamı Yıldız Parkı'nda güz yapraklarını hışırdatarak yürürken eski günlerin keyfi birlikte yad bile edilir. Bunu yapacak yüreğiniz yoksa en baştan sevgili mevgili olmayı aklınızdan çıkarın.

Bunun yürekle ne ilgisi var anlayamadım. Yanlış bir yorum tarzı. İleride ayrılırsak eski günleri yad ederiz diye sevgili olunmaz. Ya hep ya hiç...
 
troubadour

troubadour

Üye
İlerde ayrılmak üzere sevgili olunmaz tabi, ama dünya hali, ayrılmak zorunda kalınırsa karalar bağlayıp ömrümüzün o en güzel zamanını yok saymanın da gereği yok. Bu nedenle "Yıldız Parkı" yürüyüşüne hazır olmanı gönül
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt